Saturday, November 23, 2013

Site-uri produse pentru copii

Site-uri jucarii , accesorii ( biberoane, patut, etc ) copii de cam 2 ani am inceput sa le caut...pentru Dami bineinteles...iar despre hainutze, incaltamine, cam acuma incep...
Nu pot sa spun ca am comandat multe lucruri pentru ca am luat mai mult direct de la magazin.
Desi mie imi place foarte mult sa comand online, fiind foarte usor si simplu, nu reusesc intotdeauna sa achizitionez tot ce mi-as fi dorit...si apoi mai este si problema utilitatii...cat de util si cat timp il vei folosi...si raportul calitate - pret...

Noriel
Noriel este poate unul dintre cele mai cunoscute brand-uri, cu multe locatii si live ca sa zic asa ( Auchan Titan, Baneasa, Bucuresti Mall, Afi Palace Cotroceni, Cora Lujerului, Auchan Militari, Carrefour Orhideea, Cora Pantelimon, Plaza Romania, Promenada Mall, Sun Plaza, Unirii, ce mai, toate mall-urile si hypermarket-urile, bine aproape toate )...preturile nu mi se par chiar asa de accesibile...asa ca eu personal nu am cumparat de la ei, dar mi se pare ca am primit unu sau doua cadouri...calitativ sunt bune...nu am ce zice...dar...
Astept sa creasca Dami mai mare si o sa-i iau pe Spiderman
Facebook


Bebebliss.ro
Bebebliss mi se pare ca a fost ceva de genu cam al treilea site pe care l-am intalnit pe google cand am inceput sa caut produse pentru bebei...e bun, are de toate, dar eu nu am avut nevoie de carut, ca am primit...iar scaun de masina am avut nevoie in 1 zi ca trebuia sa plecam si nu puteam astepta livrarea...asa ca l-am luat "live", deci nu am avut ocazia pana acum sa achizitionez ceva de la ei.
Facebook



Dinoland.ro - Jucarii pentru copii
Pe Dinoland nu-l cunosc din cautarile mele google, dar e foarte posibil sa fi primit un produs cadou si comandat chiar de la ei. Si ar fi vorba de calutzu Feber Pony 3 in 1. Lui Dami ii place de calutz...acu se suie singur pe el cand are chef, si are si un buton cu muzica. Primul lucru pe care l-a invatat a fost butonul. Facebook


MyKitty
Pe Hello Kitty am intalnit-o prima oara acu ceva ani, cand pe adresa de mail a firmei tot primeam oferte cu Hello Kitty si nu intelegeam cine este...pana la urma am aflat, si pana la urma acu vezi peste tot la fete Hello Kitty, sau nepotica mea e mai mare acuma si iubeste si ea produsele Hello Kitty si de asta le vad si eu acuma peste tot?!
Nu am fata, deci nu stiu daca voi cumpara astfel de produse, ca pentru nepotelele mele incerc sa le cumpar lucruri creative si educative.
Facebook


Ventum Kids

















Pe Ventum Kids nu i-am mai vazut pana acuma...vad ca au cam tot ce au toti...multe, multe produse, jucarii si nu numai...Sunt mici, se vede dupa pagina de Facebook. Se pare ca sunt din Cluj Napoca.



alecarla.ro
Ale Carla este un site nou pentru mine, care are ceva jucarii, dar si multe hainutze...bun de retinut si studiat mai aprofundat...Facebook e prieten si nu pagina...avem inca optiunea follow...Bucuresti, sector 6, cu o strada pe care nu o cunosc...






















Pantofiorii Veseli au incaltaminte fete si baieti, destule modele. Poate vreodata...Dristor, Bucuresti
Facebook


Kidz.ro
Kidz jucarii si hainutze, vad ca au si alte marci fata de site-urile de mai sus.
Facebook



Esentialpentrubebe
Esential pentru bebe este mai altfel structurat, si produse mai necunoscute, diferit fata de site-urile de mai sus.
Facebook

No comments:

Post a Comment