Sunday, November 17, 2013

Mary Jo Putney - O noua viata

Multumesc Crisu pentru carte. Am inceput sa o citesc si nu m-am mai putut opri pana nu am terminat-o, mai ales ca m-a amenintat ca nu mi-o imprumuta.

Mary Jo Putney - O noua viata
Partea I a trilogiei Destine Nobile ( Loving a Lost Lord ), a aparut la editura Lira cu revista Libertatea pentru femei de luni in cadrul colectiei carti romantice.
Cartea este impartita pe 38 de capitole.
Am citit carti de Sandra Brown, asa ca sunt obisnuita cu stilul mai erotic. E captivanta cartea, pentru cei care "iubesc" stilul. Se citeste repede, eu am terminat-o intr-o zi si ceva.
Povestea ii prezinta pe Mariah Clarke si Adam Ashton.
Mariah tocmai mostenise conacul Hartley de la tatal sau, dar fostul proprietar nu o lasa in pace si o cere in casatorie. Ca sa scape de el Mariah ii spune ca este deja casatorita.
Intr-o seara ajunge pe plaja si salveaza un tanar naufragiat. Neputandu-si aminti cine este Mariah ii spune ca este sotul ei si ca il cheama Adam.

Kent 1812
James Kirkland, Will Masterson, si maiorul Alexander Randall, nepotul lui Daventry, cei 3 prieteni de la Academia Westerfield pleaca in cautarea lui Adam.
Ballard unul dintrei primi 6 elevi este plecat in Portugalia.
Lady Agnes Westerifeld, fiica ducelui de Rockton, este cea care a deschis Academia Westfield, primul ei elev fiind Adam ( Ash ).

Incetul cu incetul Mariah si Adam se indragostesc. Mariah ii spune adevarul lui Adam intr-o seara, iar a doua zi Masterson ii gaseste pe Adam. Cei 3 prieteni ii spun lui Adam cine este el in realitate si este vremea sa se intoarca in Londra. Adam nu vrea sa plece fara Mariah, asa ca Mariah o ia si pe prietena ei , Julia Bancroft, moasa din Hartley.
Adam afla ca mama lui nu era moarta si ca mai are inca 3 frati, mama sa recasatorindu-se.
Mariah afla ca tatal sau nu era mort.
Totodata mai afla ca Sarah sora ei imaginara exista in realitate si este impreuna cu mama lor.

Toata lumea traieste, chiar daca se credea ca sunt morti.



No comments:

Post a Comment