Saturday, November 16, 2013

In asteptarea meciului de marti

In asteptarea meciului de marti, ieri m-am uitat, sau mai bine zis ascultat ( ca ma chinuiam sa mai tricotez fularul, si mai bine ca nu m-am uitat mai atent ca nu am pierdut nimic ) meciul de ieri...

"Partida Grecia - România contând pentru manşa tur a play-off-ului Cupei Mondiale se va disputa, astăzi ( vineri 15.11.2013 ), de la ora 21.45, va fi difuzat de ROMÂNIA TV." - http://www.economica.net/meciul-meciurilor-grecia-romania-la-romania-tv-de-la-ora-21-45_66789.html
Nu pot sa pun alte linkuri ca sunt "supi" pe presa...

Ce pot sa spun...bine ca nu am fost pana in Grecia?!
Intr-adevar reportarul X X ca nu am retinut nici eu ( si nici cei care au fost in emisiune, dupa meci la RTV parca s-a comentat ) cum il cheama....s-a cam luat mult si dur de Piturca...nu zis nu... Dar acu ce putem sa zicem...am pierdut, si era de asteptat...ca, din pacate, nu ne mai ridicam la standard de Cupa Mondiala...Uefa si ce mai e...suntem buni, momentan, doar de preliminari. Macar si atat, ca sunt alte tari care nici macar atat nu pot.

Echipa slaba de nu a jucat nimic...dpmdv...oricum eu ma mir cum a putut Stancu ( parca el a fost ?!) sa dea golu...nu ma asteptam...am tot sperat sa mentina scorul...incepand cu 0 - 0 , 1 - 1 ... dupa am inceput sa sper macar la 2 - 1 ...nu a fost sa fie...s-a teminat cu 3 - 1 ...

Acu cica mai avem sanse...mda...intr-adevar speranta moare ultima, si statistic vorbind daca facem 2 - 0  sau mai mult avem sanse...dar adevarul este ca ma voi duce marti ( nici nu stiu de ce ma mai duc dpdv al faptului ca nu exista sanse de castig pentru noi ) dar ma voi duce ( ca deh am cumparat biletele ) sa ma plimb, sa ma vad cu lumea, sa mai vad stadionul inca o data...sa vedem un stadion cica plin...dar realistic vorbind sanse de castig nu-s...si e foarte posibil nici egal sa nu putem face...asta e...daca nu ai oameni...daca cei din afara muncesc sau sunt mult mai buni...n-ai ce sa-i faci...

Oricum cel mai urmarit sport al meu este fotbal, si ramane, urmat de gimnastica...despre ambele nu stiu prea multe...dar parca totusi la gimnastica ne descurcam mai bine...

Ca sa nu mai spun ca la meciul Romania - Estonia din 15.10.2013, mai aveam un pic si mi se facea rau...de cat de prost au jucat...penibil rau de tot...

Iar aseara intre pauze, dupa meci numai reclama pro Rosia Montana ( dar comentam in alt post de vom avea timp )...

Pentru meciul de marti

Romania - Grecia - 19 Nov 2013, ora 21:00

biletele s-au epuizat foarte repede...
http://www.bilete.ro/comanda.asp?eveniment=4061
https://www.myticket.ro/evenimente/romania-grecia-arena-nationala-bucuresti-19-noiembrie-2013.html
dar se pare ca pe
http://www.biletefotbalonline.ro/bilete-meci_Romania---Grecia_61.html
ar mai fi bilete...cica s-ar fi pierdut vreo 2000 de bilete, si regasit...



No comments:

Post a Comment