Friday, April 22, 2011

Voucher : narghilea cu 2 lei la Twilight Pub

http://www.crazydeal.ro/71/doar--2-lei-in-loc-de-14-pentru-o-narghilea-cu-pepene---trandafir---piersica-si-mar-+-1-clatita-cu--ciocolata---dulceata---ai-85--reducere-doar-la-twilight-pub.html

Am incercat 4...pepene ( galben ) si piersica in prima instanta...si dupa lamaie ( o mica problema a intervenit si nu am putut-o utiliza ) si trandafir...



Pepenele si piersica au fost in regula, lamaia cica ar fi fost si mai buna, nu am avut cum sa mai aflu...trandafirul mi s-a parut cam slab...



ai carafa de 1 litru vin bun, 14.00 lei...gin tonic 10.00 lei...bere...nu stiu ca nu am baut...cafele de toate modelele...cocktails la fel...tot ce-ti doreste inimioara...



Localul este micutz...usor de gasit...de la piata kogalniceanu pe calea plevnei...pana in intersectia in constructii, vis a vis de o biserica...pe partea stanga...ai trecut de biserica, ai trecut si de local...



ai si papa...am avut si acolo vouchere...

3 comments:

  1. Mie mi-a placut localul. Chiar imi pare rau de narghileaua cu lamaie, fiindca parea foarte buna. Dar macar am fost convinsa sa iau din aia cu pepene galben care, contrar a ce credeam, a avut un gust chiar surprinzator de bun.
    Preturile au fost foarte ok. Sa mai mergem acolo :)

    ReplyDelete
  2. e super tare localul ala, cel putin din punct de vedere al preturilor...;)
    am fost de cateva ori, si mi-am facut deja un obice din a cina acolo..
    din moment ce pana si Andreea Balan mai calca pe acolo, inseamna ca e ok.
    exact ce-mi place...curat, cochet, nu fite , nu manele...

    ReplyDelete
  3. e super tare acolo... :)
    curat, cochet, nu fite, nu manele.
    iar preturile sunt chiar mai mult decat accesibile oricui. :)

    ReplyDelete