Friday, April 15, 2011

Martorii lui Iehova - septembrie 2008

Din totdeauna mi-a placut sa citesc, cand am avut timp revista. Acu vreo 2 - 3 ani venea o fata pe la mine, Rebeca, fie cu Alina, fie cu alta fata, odata si cu sotul ei. Mi-a placut de ea, era dragutza, si vorbea frumos.
Nu am mai avut eu timp si nu ma mai gasea, asa ca nu a mai venit dupa un timp.
Nu am avut ocazia sa ajung la o prezentarea de-a lor, chiar daca este langa casa.

Imi plac unele pasaje dintr-un articol. Spune unele lucruri chiar foarte interesante, la care nu m-as fi gandit.

In revista Treziti-va din sepetembrie 2008 am citit articolul " Se sfarseste totul odata cu moartea ? " si mi-a placut urmatorul pasaj :
" [ Dumnezeu ] a pus in inima oamenilor chiar si vesnicia" ( Eclesiastul 3 : 11 ).
Vrem sa traim, nu sa murim.
Ganditi-va : Ar fi dorinta aceasta atat de puternica daca scopul originar al Creatorului nostru n-ar fi fost sa traim pentru totdeauna ? "
Frumos pasaj, interesant argument pentru existanta vietii de dupa moarte.
Nu stiu daca sunt agnostica sau atee. Nici nu prea imi bat capul. Am incercat sa citesc Biblia, eram pe la capitolul 1, nu sunt de acord cu mai multe lucruri, si nu am mai putut sa citesc.

Mi-a placut Biblia pentru copii. Am fost la orele de religie, consider ca este necesar sa cunosti anumite amanunte, si la un moment dat fiecare ajunge la propria concluzie.

Religia iti aduce alinare, liniste sufleteasca.

1 comment:

  1. ILLUMINATI DUMNEZEUL BIBLIEI

    Dumnezeul Bibliei nu este Creatorul, Sursa tuturor lucrurilor ci
    este O AUTORITATE MASONICA formata din mai multi lideri + un lider suprem
    care de foarte multa vreme au ca scop controlul si subjugarea umanitatii.
    Acest dumnezeu(AUTORITATEA MASONICA) conduce lumea prin monarhie si religie


    Faptele Apostolilor 7:22
    Moise a învatat toata întelepciunea Egiptenilor, si era puternic în cuvinte si în fapte.


    Moise a fost instruit in Egipt in artele magiei, vrajitoriei, filozofiei simbolurilor si hieroglifelor...
    in scolile initiatice egiptene aceste cunostinte secrete egiptene precum si altele din sistemul de stiinte
    oculte caldeean vor forma, mai tarziu sistemul mistic din traditia Iudaica Kaballah

    Daniel 2:21 El(AUTORITATEA MASONICA) schimba vremurile si împrejurarile; El rastoarna si pune pe împarati;
    El(AUTORITATEA MASONICA) da întelepciune înteleptilor si pricepere celor priceputi!

    Piramida cu varful despartit(PIATRA DIN CAPUL UNGHIULUI) este UN SIMBOL MASONIC
    care il regasim si pe bacnota de 1 dollar.

    DUMNEZEUL BIBLIEI(AUTORITATEA MASONICA)LUCREAZA CU STANDARDE EGIPTENE(Obeliscul din Piata St.Peter din Vatican, Obeliscul din Washington
    Obeliscul de la mormantul lui Ellen G. White, Obeliscul lui Joseph Smith fondatorul religiei mormonilor, piramida
    cu varful despartit de la mormantul lui Charles Taze Russell fondatorul religiei martorilor lui Iehova)
    invatate in scolile initiatice egiptene.

    Matei 21:42
    Isus le -a zis: ,,N’ati citit nici odata în Scripturi ca: ,Piatra(Isus liderul suprem),
    pe care au lepadat -o zidarii(masonii), a ajuns sa fie pusa în capul unghiului(Piramida cu varful despartit de pe bacnota de 1 dollar);
    Domnul(AUTORITATEA MASONICA) a facut acest lucru, si este minunat în ochii nostri?`

    Majoritatea Martorilor Lui Iehova, Adventistilor, Mormonilor...
    nu cunosc faptul ca aceste culte religioase au fost fondate de catre masoni
    tot la fel putini Romani sunt constienti de faptul ca Romania este o tara
    subjugata de catre aceste societati masonice secrete care urmaresc sa robotizeze
    toata societatea pentru a instaura o Noua Ordine Mondiala.

    ReplyDelete