Monday, April 18, 2011

Gerovital Farmec - diverse pareri



Corina - 25 ani

Am mai folosit Gerovital si inainte si mi-a placut. Iar campania asta mi-a reamintit de aceasta gama de produse, mai ales ca de cateva luni bune imi tot caut o crema de fata care sa mi se potriveasca. Acum am avut ocazia sa incerc toate tipurile de crema de la Gerovital si sa-mi dau seama care e cea mai potrivita pentru mine.

Ce imi place la Gerovital?
- faptul ca produsele de curatare, spre deosebire de altele, nu iti lasa fata uscata dupa folosire
- textura fina a cremelor; atunci cand le aplici parca iti dai cu ceva catifelat pe piele; am folosit si creme care parca ma dureau sau ma intepau, metaforic vorbind, atunci cand le intindeam pe fata.
- faptul ca se absorb repede in piele si nu iti lasa fata lucioasa sau cu aspect gras
- faptul ca sunt foarte "soft" si nu irita pielea; am folosit si creme din alte game care imi lasau senzatia ca ma ustura fata dupa aplicare
- faptul ca din categoria de produse care au acelasi pret, Gerovital nu contine parabeni



Catalina - 28 ani

Imi place gama Gerovital din 2 considerente: calitate superioara si pret accesibil pentru toate buzunarele!

Produsele care imbraca gama Gerovital au la baza un complex de principii naturale, oferind astfel un success garantat si incredere in sine.

Am incredere in GEROViTAL si voi recomda tuturor cunoscutilor aceste produse!


Miruna - 20 ani
Eu am folosit o crema acum ceva timp doar ca nu mai stiu care. Dar stiu ca mi-a placut ca intra in piele bine,nu era grasa si avea efect matifiant


Svetlana - 23 ani
produsele gerovital:
1. crema hidratanta de zi
pro: pretul accesibil
nu contine parabeni
este foarte emolienta, ceea ce o face potrivita chiar si pentru tenurile foarte uscate
contra: parfumul mult prea intens (cel putin pentru gustul meu)
nu as spune ca este o crema prea potrivita pentru tenurile grase, intrucat, dat fiind faptul ca are in compozitie numeroase uleiuri emoliente, lasa pe fata o pelicula lucioasa.

2. crema nutritiva de noapte
pro: pretul
nu contine parabeni
ca si in cazul cremei de zi, este foarte hidratanta, insa as spune ca de data aceasta este potrivita si pentru tenurile mixte si grase deaorece este o crema care trebuie aplicata seara, iar in timpul noptii este oricum recomandata o hidratare mai intensa decat peste zi, intrucat aceasta este perioada in care pielea absoarbe cel mai bine ingredientele dintr-un produs, iar crema nutritiva de noapte gerovital este plina de ingrediente benefice pentru ten
contra: parfumul

3. ser pentru ochi si buze
pro: pretul
nu contine parabeni
textura fresh, absorbita rapid in piele
miros placut, nu este atat de intens
ideala pentru tenurile mixte si grase
contra: textura serului nu mi se pare indeajuns de eficienta pentru tenruile uscate si foarte uscate, care ar avea nevoie de o hidratare mai intensa

4. demachiant pentru ochi si buze
pro: pretul
nu contine parabeni
contra: experienta mea cu demachiantul pentru ochi si buze nu a fost tocmai placuta... in primul rand pentru ca nu face deloc fata cu brio luptei impotriva rimmelului:) dar asta nu ar fi fost neaparat o problema majora, am mai intalnit demachiante pentru ochi care nu sunt prea eficiente in indepartarea acestuia. ceea ce m-a deranjat la acest produs a fost senzatia foarte acuta de usturime in zona ochilor la aplicarea lui. fie pentru ca am eu ochii prea sensibili, fie pentru ca are vreun ingredient iritant, nu este un produs pe care l-as recomanda. decat poate pentru cele care folosesc un machiaj minim zi de zi, fara sa aplice mascara.

5. balsamul de par
pro:
pretul
nu contine parabeni
textura lejera
rezultatul este foarte bun in raport cu pretul. nu m-as fi asteptat, dar face fata cu brio, este foarte hranitor in comparatie cu multe alte balsamuri de par de pe piata
potrivit pentru parul natural, care nu a fost supus un timp indelungat tratamentelor chimice
contra: parfum prea intens

No comments:

Post a Comment