Tuesday, April 5, 2011

Am fost la Tutana

Pentru fanii mei dragi...am fost la Tutana, poze cu mine ( pe Facebook ) si cu peisaju ( www.tutana.blogspot.com ) in cateva zile...ca am avut mult de munca ( munciile campului ), am fost plecata de la serv ( www.roxymob.ro ) si tre sa recuperez...
am fost la o cununie ( nu doresc publicitate deci nu pot spune la cine )...m-am odihnit ( dupa ce am baut toata noaptea whisky ) si luni am plecat la Tutana...
maine ma duc in vizita pe la serv ( mai tre sa finalizez actele de luna trecuta - urgenta nr 1 )...si dupa o sa ma duc in vizita pe la Golden Tulip Times ( http://gentianandreea.blogspot.com/2011/03/hotel-golden-tulip-times-piata-muncii.html )...multumim BTRL ( Banca Transilvania ) si Clubul Intreprinzatorului Roman...detalii intr-un post viitor...
Atat de multa munca am de facut, incat cred, ca la noapte nici nu voi putea dormi...

No comments:

Post a Comment