Monday, April 18, 2011

Dansez pentru tine 11

http://www.tvmania.ro/cum-a-debutat-%E2%80%9Cdansez-pentru-tine%E2%80%9D-11-46060.html

Pana vinerea ce a trecut nu am vazut nicodata o emisiune intreaga de la Dansez pentru tine...nu ca m-ar deranja sa vad, dar uitam la ce ora era...si nu este ca un film sau serial ( tre sa-l vad, sa nu pierd episodu, etc )...

Nu prea i-am retinut pe toti...

Dansul pentru minoritati...mi s-a parut neinteresant...deci singurul dans pe care l-am putut lua in considerare a afost free style, dar nu ii mai tin minte pe toti ce au facut...oricum...

Roxana Ionescu şi Ştefan Rebeja = au fost ok...

Lavinia Pârva şi Decebal Negoiţă

Costin Sforaru şi Mădălina Corduneanu


Florin Piersic Jr. şi Alina Atodiresei = cea mai mare dezamagire dpdv Florin, fata Alina mi-a placut de ea...

Gabriel Coveşeanu şi Claudia Raea


Corina Caragea şi Ştefan Gheorghiu


Corina Bud şi Eduard Ionuţ Vasile = mi-a placut foarte mult de baiat

Augustin Viziru şi Aurorea Tonea


No comments:

Post a Comment