Monday, April 25, 2011

Disneyland Paris - ziua 1

Exista 2 parcuri, din care unul are 4 zone : Discoveryland, Frontierland, Adventureland si Fantasyland.
Inca nu am ajuns la ultimul, am inteles ca ar fi multe de vizitat si l-am lasat pentru ziua 2.

La Discoveryland am fost la "impusca ratele"...nr 37 Buzz Lightyear Laser Blast inspired by Disney Pixar's Toy Story 2...a fost interesant...pentru copilasi...

Te omoara coziile...intre 10 si 25 minute...pe niste coridoare dragutze...am obosit mai mult din cauza lor, si nici nu am avut ocazia sa ne dam in prea multe masinutze...

Al doilea a fost nr 46 Space Mountain : Mission 2 Blast off on a spinning rocket powered roller coaster ride to the edge of the universal minimum height : 1.32 m. Un intuneric bezna in care ne roteam...a fost interesant...

Al treilea a fost nr 42 Star Tours Board a spaceflight simulator for an intergalactic excursion into the Star Wars galaxy ! Minimum height : 1.02 m. A fost fun, mie mi-a placut, intri intr-o camarutza...8 pe un rand...si se misca nava...ca intr-o calatorie galactica...

Dupa care ne-am mutat in Frontierland...

Primul a fost nr 9 casa groazei...Phantom Manor Encounter restless spirits as you unravel the mistery of the ghostly bride. Nu a fost cine site ce...nu te speria nimic...pentru copilasi...

Si dupa am fost la nr 10 cu vaporasul...Thunder Mesa Riverboar Landing...20 minute te plimba pe un vaporas de 3 nivele...

Si am plecat catre ultima locatie din ziua 1, Adventureland...

Nr 20 Indiana Jones and the Temple of Peril, Face the wrath of the gods on a mine car looping at high speed through ancient temple ruins ! Minimum height : 1.40 m, adica periculos...nu m-am mai dat pt ca obosisem deja si ma dureau picioarele, si pare cam periculos, te intoarce in cap...cam seamana cu nr 46 Space Mountain, doar ca nu era intuneric...

Si cam asa a fost prima zi...maine avem o noua zi si mai mult timp...

No comments:

Post a Comment