Tuesday, April 5, 2011

Stats by blogspot

Pageviews last month
206
Pageviews all time history
321

Nu stiam ca la blogspot.com exista si o sectiune de Stats...unde iti apar unele statistici...

am selectat pentru din toate timpurile si am pus primu rezultat...
Referring URLs - http://pingywebedition.somee.com - 7 ( nu ma intrebati de ce si cum, ca nu stiu... )
Referring Sites - www.facebook.com
si Search Keywords...str benjamin franklin 16 mood spa a fost cineva...chiar 2 cautari...

acu am aflat si eu...super misto...problema in cazu meu este ca...nu prea am mult de citit...

ca nu prea ma viziteaza lumea si nu prea am nimic...

in mod surprinzator am avut ceva date de citit ( 2 - 3 :)) )...deci, oricum...exist...si eu pe google...pe acolo pe undeva...e bine...

v-am pus la inceput 2 statistici...vizitatorii lunii 206...e ok...oricum blogu nu exista de multe luni...de prin dec 2010...de nu ma insel...

No comments:

Post a Comment