Monday, April 18, 2011

La Scena si Terminus

Sambata a fost ziua Catalinei si ne-a invitat in oras, mai exact La Scena.
Dupa mine, orice restaurant, pub, bodega, club etc care nu are hartie igienica la toaleta inseamna ca e praf...
Pana si bodega mea din cartier a avut hartie igienica, si are intotdeauna...pe cand La Scena m-a dezamagit...la un moment dat am inteles ca au adus niste servetele...oricum...
In rest nu am ce sa comentez in rau...e ok localu...ai ce sa bei, de la cafe late, la ceai, gin tonic ( in jur de 15.00 lei, parca )...limonada ( 13.00 lei )...bere...

Si dupa ne-am gandit sa mergem intr-un club. Am incercat in The Jack's ( http://www.infopagina.ro/piano-club/bucuresti/the-jack-s-coffee-shop-piano-club-restaurant ) dar era plin, asa ca ne-am dus in Terminus.
Nu ca acolo ar fi fost mai liber...muzica...cea obisnuita, un pic vechi, cu un pic house, cu un pic comercial si la moda. Nu m-a inpresionat. Dupa un timp in care trecea numai lume prin spate, laterale si etc...mi se dusese tot cheful de dans...
Berea, sucul tot era la 10.00 lei...

Sincer prefer de mii de ori un Expirat, Club A, Mojo...si nu prea mai suport sa fie lume multa, sa nu ai loc...si de abia a venit primavara...vara nici nu a ajuns...sa fie cat mai pustiu si liber...


No comments:

Post a Comment