Friday, April 15, 2011

Un vis ciudat...

S-a intamplat acu cateva zile, dar nu am avut legatura la internet, ca sa-l postez...

Un vis ciudat…

Aseara am avut un vis ciudat…nu m-am trezit la un moment dat, cum mi se intampla de obicei si sa dupa sa-mi dau seama ca este un vis ciudat, a carei intamplare nu a avut cum sa se petreaca…si ca este ireal…

Acu cateva minute mi-am dat seama...dar ce am visat ?! nu prea imi mai aduc aminte, doar vag cate un lucru doua, si este semntimentul acela, ca asa ceva nu s-a intamplat niciodata, si nici nu are cum sa se intample…freaky…

De obicei nu-mi aduc aminte decat un pic, cand inca sunt adormita...si imi dau seama la un moment dat, tot visand, ca hey dar nu e real, si de ce simt atunci ca ar fi atat de real?! Pe moment imi dau seama, imi aduc aminte, cand ma trezesc mai bine, am uitat tot...

Freaky...

Acu imi mai aduc aminte ceva, cam sfarsitul...

Eram cu oana ( parca ) intr-o cladire mare..nu mai stiu ce faceam...oricum la un moment dat iesim afara...era o stanca, intr-o parte, in stanga, si oana tot vrea sa ajunga la ea...tot fuge, de parca s-a intamplat ceva, eu stau linistita, ma duc dupa ea...vreau sa fac poze inainte sa plecam...parca ar fi grecia, se susced idei peste idei...si imi dau seama ca se intampla ceva, de aceea oana vrea acolo...si tot imi zicea uita-te acolo...era foc pe stanci...si cum ajungem mai aproape de stanci se vede mai bine focul...oana tot ingrijorata era...si are loc o explozie...si impreuna cu explozia apar 2 oameni, arzand...unu vine mai aproape de noi, si ne ducem spre el, sa-l stingem...si cam atat ca se pare ca m-as fi trezit...nu-mi mai aduc aminte...

Freaky dream...

Tare ciudate sunt visele astea...par asa de reale la momentul respectiv...si se susced evenimentele unu peste altu, persoanele se schimba intre ele...dar ti se pare normal...te teleportezi dintr-o parte in alta, atat de natural si normal...ti se pare tot...

Iar in astfel de vise, de fapt nu au loc dialogurile...ai impresia..e ca si cum tu gandesti si acela este dialogul...

Freaky...

No comments:

Post a Comment