Thursday, April 7, 2011

ma gandeam sa ...

ma gandeam sa ... fac un copil ... am o varsta ... 27 de ani ... in curand vine sfarsitu lumii ... macar sa prinda un an...
si ma mai gandeam sa va intreb si pe voi fanii mei, ce parere aveti?
nu de alta, dar fanii mei, ar trebui sa vina sa ma viziteze, sa aibe grija de copil, sa-l iubesca, sa-l imbrace, sa-l hraneasca, si astfel de etc-uri ...
deci?
sa fac un copil sau nu?
e bine, corect, il chinuim aducand-l pe o lume, in care de abia ne platim datoriile?
e posibil sa fie baiat ( baieti sunt pe cale de disparitie ) ...
e un test cu verigheta, ca sa afli ce este ... cand am timp ma filmez si o sa-l postez ( ma voi grabi sa-l postez, daca vreti, sa-mi spuneti intr-un post )
ar trebui sa ma sacrific pentru binele poporului roman? pentru cresterea natalitatii?
astept comentarii ( nu muriti, ca se posteaza simplu ... da, nu, daca nu aveti timp ... pentru detalii, e anonim ... nu iti trebuie cont ... e super usor ... ) ...
ca sa ma decid, dar mai repede, ca trece timpu ...

va iubesc fanii mei, si astept raspunsurile dvs...

incurajarile, sau neincurajarile voastre...dragi, oricum, mie...

No comments:

Post a Comment