Monday, April 18, 2011

MakeUp Artist - Svetlana Ivan


Am participat de curand la o sedinta de make up artist…by my cousin…mi-a placut…

Am mai fost si la il makiage, dar era prea multa lume si dezinteres…ma asteptam la ceva special si nu a fost nimic…

Dar de Svetlana mi-a placut cum m-a facut si cum a iesit si nu zic doar pentru ca este verisoara mea...E posibil ca alte persoane sa fie mai bune, nu cunosc, nu am intalnit...Eu voi mai apela cu incredere la Svetlana, pentru ocaziile speciale...nunta, botez...

Puncte tari...Are o mana fina...o sa-ti placa la nebunie cum te mangaie...e o adevarata placere...

Sedinta a durat cam o ora.

Mie imi plac culorile mai pale, cat mai naturale...dar mi-a placut cum am iesit, cu mov, imi place mov-ul...

http://www.facebook.com/pages/Svetlana-Ivan-MakeUp-Artist/162599890465640

Daca tot aveam produsele de la Gerovital Plant le-am folosit : laptele vitaminizant demachiant si crema hidratanta.





No comments:

Post a Comment