Friday, April 22, 2011

Voucher : meniu supa, pui, sfecla, clatita 15 lei Twilight Pub

http://www.crazydeal.ro/48/doar--15-ron-in-loc-de-44-ron--pentru-un-delicios-meniu-alcatuit-din:ciorba-de-pui-pui-lucyen-cartofi-taranesti-salata-de-sfecla-rosie-si-o-clatita-cu-dulceata--ai-66--reducere--doar-la-restaurant-twilight-livrare-la-domiciliu-.html

Nu am mai ajuns pana acolo...de fapt nici nu stiam ca este aceasi locatie in care aveam voucherele de narghilea...http://gentianandreea.blogspot.com/2011/04/voucher-narghilea-cu-2-lei-la-twilight.html

si avand 4 vouchere...le-am comandat la servici ... RoxyMob ...

Supa a fost simplutza...
Pui-ul Lucyen a fost pui shanghai...
cartofi taranesti au fost simpli...
salata de sfecla era cubuletze...si mi s-au parut prea mici...
clatita a fost buna...

3 comments:

  1. Supa nu mi-a placut cum arata si nu m-am atins de ea , puiul a fost ok, cartofii pareau putin cam vechi, sfecla nu imi place deci salata... iar clatita a fost foarte fada...totusi raport calitate/pret a fost ok

    ReplyDelete
  2. Buna tuturor,

    Sunt Felix , unul din proprietarii Twilight.
    In primul rand va multumesc pentru faptul ca ne sunteti clienti!
    In legatura cu afirmatiile de mai sus referitor la lucyen cum ca este shanghai...va spun ca este o diferenta : pieptul de pui in cazul lucyen este acoperit (besamel parca se numeste) cu pesmet iar in cazul shanghai este preparat cu ou si faina. Cartofii nu puteau sa fie vechi pentru ca vindem cam 40 kg zi asa ca...:) .Supa nici mie nu mi place ca nu prea mananc ciorba :) dar e ok stiu de la prieteni. Oricum totul este constructiv,va multumesc, facem eforturi sa va mentinem ca si clienti. :) . Va mai asteptam!

    ReplyDelete