Sunday, October 25, 2015

Sa margelim - ceainaria Jodart - atelier handmade

Sa margelim este firma lui George Apreutesei, iar langa magazin este si ceainaria Jodart.
Ceainaria Jodart se ocupa cu ateliere, handmade bijuterii sau de alt fel.

Pe data de 8 octombrie am fost la un atelier organizat la ceainaria Jodart.
Am avut ce sa invat.
Dupa cum stiti eu mai fac cercei crosetati
asa ca am folosit zale, tortite, cleste, dar nu am lucrat cu margele. Asa ca a fost interesant, si am invatat cum se formeaza o bucla.
Deci, pe viitor voi avea nevoie de un cleste de taiat si un cleste pentru bucle, si ace, care vad ca sunt de la multe feluri.

 Si am folosit plasa de modelare pentru sarma si am invat cum sa fac elemente de legatura.




S-a mai organizat un atelier si pe data de 23 octombrie ( poze AICI ), nu am fost si va mai fi si pe 30 octombrie



No comments:

Post a Comment