Sunday, October 4, 2015

Piata Gorjului : legume si fructe

Mie mi se pare ca piata Gorjului este o piata buna.
Nici nu se merita sa te duci pana la Obor.
In primul rand e prea departe, si in al doilea rand nu gasesti nimic mai bun acolo.
Nu este mai ieftin, nu-s produse mai bune, si mai este si foarte aglomerat, si multe lumea...nu prea buna.
Nu are cartier Militari decat 28 de locuri de joaca, dar macar are piata si metrou, sa nu uitam de el.
Struguri albi azi am gasit si cu 3.5 lei - kg

 rosii - 1.5 kg
ridichi azi am gasit 2 la 1 leu, zilele trecute am gasit 1 legatura la 1 leu, dar si 1 legatura la 2 lei
 Avem 2 pescarii cu peste proaspat, una inauntru in piata, cealalta afara, langa mici.
Pastrav  8 - 9 lei.
In fiecare zi, avem branza, lapte dulce, oua, lapte batut, chiar si pui. Eu cumpar de obicei de la doamna Mariana. Vine miercuri, vineri, sau sambata.
Are branza de capra sau de vaca (13 si 12 lei kg ). Imi place, este foarte buna. Incerc sa nu iau prea mult si sa trec mai des.
Si lapte dulce 6 lei 2 litri.
Si am luat mai demult si ou.
De obicei oua iau de la tara. Si daca nu o gasesc iau din comert.
 Vinete de la 0.5 la 2 lei - kg


No comments:

Post a Comment