Sunday, October 4, 2015

Mega Mall Open House - World Class Romania

https://www.facebook.com/events/430599313810046/430979887105322/

Am fost. Intr-un fel mi-as fi dorit sa merg la toate, dar oricum nu as fi reusit.
Am reusit doar la una si jumatate din cele 2 la care m-am inscris.






11.00 PILATES cu Anca Surdu
12.00 ZUMBA cu Raluca Babaligea și Ioana Chițu
13.00 BODY COMBAT cu Ioana Coarnă și Laurențiu Iliescu
14.00 KANGO0 JUMPS cu Denisa Drăgolici și Marilena Naftan
15.00 YOGA cu Peter Ambjorn


https://www.facebook.com/worldclass.romania

Am intarziat la Pilates. A fost interesant, nu-i pentru mine. Si am mai ramas la Zumba. Aici mi s-a parut mai interesant, as mai merge.
Nu am putut sa stau mai mult, ca la Pilates a mai fost cum a mai fost, dar la Zumba deja era soare puternic si cu boala mea, nu prea am voie la soare, si la un moment dat parca era sa mi se faca rau. SI am zic ca mai bine plec.
In rest ce sa zic, a fost interesant.
As fi vrut sa vad cum este la Yoga.

Orele s-au facut sus pe parcare pe bloc, afara in soare. Si a fost o zi calduroasa.
Au fost ceva oameni. La Pilates parca a fost si un domn sau doi, dar la zumba doar fete.

Sala este noua, e mai dragutz aici decat il locatiile mai vechi. Cel putin asa mi s-a spus. Eu nu am fost in locatiile mai vechi.
Si se pare ca sunt mai multe
http://www.worldclass.ro/worldclass-clubs.php
Radison Blu - Victoriei
Marriott - 13 septembrie
InCity - Dudesti
Jollie Ville - Baneasa-Pipera
Plaza - Timisoara
UpGround - Fabrica de Glucoza
Titan - 1 dec 1918
America House - Titulescu
Promenada - Floreasca
Sudului - Oltenitei
Asmita - Unirii
Atlantis- Erou Iancu 

Ca pret din cate stiu nu-i ieftin.
Parca vazusem ceva cu 70 euro.


No comments:

Post a Comment