Sunday, October 25, 2015

Concurs : Raspunde cu tandrete Milka

Concurs : Raspunde cu tandrete Milka, este valabil in perioada 21 septembrie - 21 noiembrie 2015.
Putem castiga :
- TV Samsung
Am un TV, dar nu m-ar deranja inca unul
- Nintendo
Ar avea cine sa-l foloseasca, dar nu insist sa-l primesc
- Catan
Il am, deci nu tin neaparat sa-l castig.

Colonisti din Catan a devenit noul Monopoly.
Pentru cei care nu stiu sa-l joace, sau nu au cu cine, "apelati-ma"
Doar varianta de baza, restul nu le stiu, nu am avut ocazia de a le juca.
Si daca sunteti din Cartier Militari, postati o intalnire pe grup, poate mai vine cineva.
 Milka mi se pare una din cea mai buna ciocolata de pe piata.
 Am avut si 2 bucati din cea cu menta, imi pare rau, dar nu-mi place menta. Nu am citit descrierea si am gustat o bucatica. A trebuit sa o mananc ca doar nu am alergie ( nu mi se face rau ), dar ca nu-mi place. Un ceai de menta din cand in cand parca ar mai merge, altceva nu.

No comments:

Post a Comment