Sunday, October 4, 2015

Cartier Militari : Jucarii cu panglica DyPoi

"
Jucarii magice care rotite prin secvente multiple creeaza iluzii optice incredibile!
Pret: 50Ron / pereche
DyPoi 0730.171.078
https://www.facebook.com/DyPoi
DyPoi Design  Jucarii cu panglica's photo.


DyPoi Design  Jucarii cu panglica
137 Likes
2 talking about this
"

Sunt misto astea. Am un var ce se juca cu ele, ne-a facut o demonstratie odata.
A improvizat cu niste ciorapi, in care a pus orez. Se misca destul de repede cu ele.
Am vrut sa incerc si eu, dar coordonarea mea cam lasa de dorit.
Daca chiar as fi pasionata mi-as lua o pereche, dar nu-s.
In schimb cred ca ar fi un cadou dragut pentru un copil de 6 - 14 ani, poate si mai mare.
Sa nu mai stea nu mai la calculator si sa creeze ceva.
Poate cumpar o pereche pentru nepotica mea.

No comments:

Post a Comment