Sunday, October 4, 2015

Colectia Masini de Politie

Colectia Masini de Politie cred ca este noua.
http://masinidepolitie.com/
Nu stiu exact ca nu este trecuta nici o data.
Sa presupunem ca primul numar a aparut pe 01 octombrie 2015.
Undeva in revista scrie ca o sa apara la 2 saptamani, asa ca presupunem ca apare nr 2 pe 15 octombrie.
Din ce am vazut eu se gaseste la chioscurile de ziar. Nu stiu daca apare si pe la magazine.
Stiti ca Kaufland si Carrefour au reviste.
Pretul primei reviste este de 10 lei, ceea ce mi se pare bun.
O masinuta in comert, si mai sunt si din plastic costa peste 5 lei.
 In primul nr apare masina de politie VW Beetle USA. Este din metal, se deschid usile, nu este micuta. Mi se pare simpatica.
Al doilea nr scrie ca ar fi 15 lei. Daca ramane pretul acesta atunci voi lua toata colectia. Este o colectie buna.
 Se pare ca mai sus este lista de masini ce vor aparea in colectie
1. Volkswagen Beetle, USA
2. Toyota RAV4, Dubai, Emirate
3. Matra DJET 5S, Franta
4. Jaguar S-Type, North Yorkshire, Anglia
5. Subaru Impreza WRX, Japonia
6. Lamborghini Gallardo, Italia
7. Mercedes 140 A Class, Amsterdam, Danemarca
8. Ford Crown Victoria, NYPD, USA
9. Mercedes ML320, Spania
10. BMW 328I, Franta
11. Volvo V70 Wagon, Helsinki, Finlandia
12. Nissan 350Z, Rendorseg, Ungaria
Ar fi fost frumos sa fie si Romania :D poate o sa fie.
 La sfarsit este un poster A4 cu masina.


 Aici avem cateva detalii despre nr 2 si 3. Se pare ca numar 3 costa 19 lei.


Editor : Amercom SA
Distributie : Burda Romania SRL
http://pressdivision.ro/



Se pare ca in acelasi timp ar fi colectie si de taxi
Nu era cand am luat masina de politie
si de locomotive

Iar colectiile vechi
si
le-am vazut, avem doar primul numar, si ce a mai ramas din ele. Elicele au fost primele care au disparut.
Poate masinile de politie vor rezista.

Pe http://vehiculemilitare.com/ si http://masinicelebre.com/ nu le-am vazut, a doua as fi cumparat-o. De fapt cred ca am vazut-o, dar am crezut ca era colectia veche de masini, aia de acu cativa ani, si nu am bagat-o in seama.

Unele din ele se pot cumpara aici.

1 comment:

  1. mai informatzi shi voi numerele din ''locomotivele lumii''nr.9-20.

    ReplyDelete