Wednesday, November 18, 2015

Shopron - Uniti Realizam - Agent Green

Printre paginile ce mi-au fost sugerate sa le dau un like este si pagina https://www.facebook.com/Shopron-Romanian-Boutique-1928524030705519/info/?tab=overview ce mi s-a parut interesanta asa ca a primit un like de la mine.
Incerc sa nu dau like chiar la orice.
Nu bag in seama tot timpul pagini sugerate de prieteni asa ca am vreo 20 - 50 de pagini in curs de...vizionat.
Dar sa vorbim despre prima pagina
Shopron. Romanian Boutique
Este o pagina interesanta, made in Romania.
Nu are site si este destul de noua.
Au produse hand made ca sa zic asa, stergare, oua incondeiate, icoane pictte, fete de masa.
Este un magazin nou deschis la Baneasa Shopping Center.
Contact : 0721704531
Din pacate eu nu cred ca-l voi vizita, nu este in drumul meu, si nu am bani.
Daca as avea bani as cumpara cadouri de la ei. Si daca as avea spatiu as lua suveniruri sa mi le pun prin casa, dar nu am nici una, nici alta.
Mi se pare un brand, dragut, reusit, autentic, si sper sa le mearga.

A doua pagina ce mi-a fost sugerata este https://www.facebook.com/miscareaunitirealizam/timeline.
Este o pagina mica, de abia are 156 like. Bine, este din cauza ca este prea noua. Cred ca are 2 zile, e un pui micut. Bineinteles ca i-am dat like. Dau like la tot ce inseamna protest :D :P si nu e partid ( vechi ).
Mişcarea Uniţi Realizăm - MUR
Nu m-am dus, nu cred ca ma voi duce, nu ma pasioneaza, nu se va schimba nimic si scuza eterna nu am timp.
In rest ce sa zic...ma bucur ca lumea iese in strada. Nu voi fi de 1 decembrie 2015.



A treia pagina pe ziua de azi este https://www.facebook.com/agentgreen.ro/timeline.
E despre padure, despre eco, primeste un like.
Cred ca suntem pe drumul cel bun.
Fata de ultimii 10 - 20 ani cand se fura ca-n codru acum parca se fura mai putin.
Pana si la Tutana au defrisat un pic si s-au oprit.
Concluzia este ca e de bine : incepem sa consumam / producem romaneste, avem grija si luptam pentru tara noastra.

No comments:

Post a Comment