Thursday, October 22, 2015

Masinute ce isi schimba culoarea la apa calda

Pe you tube gasesti tot felul de filmari cu masinute ce isi schimba culoarea la apa calda, si revine la culoarea initiala la apa rece.
Se pare ca are si marca Disney Cars
si avem si in limba romana


La noi eu am gasit pe un site.
Din ce am vazut pretul se invarte in jur de 14 lei.
Prin piata, magazine cu jucarii pentru copii care cam sunt toate China deci nu am cautat, dar din ce am vazut nu cred ca se gasesc.
La magazinele mari de jucarii, cunoscute, cum ar fi Noriel, etc nu am fost sa caut.
Dar pe net zice ca ar avea un model AICI
UPDATE
Intre timp am cumparat 2 masinute si de le ei.
Oferta AICI
Ce pot sa spun despre ele? Ca am fost dezamagita, pentru ca ai nevoie de apa rece rau de tot, si vara nu prea gasesti. Bine pui gheata, dar daca nu ai...ce faci? Iarna nu-i problema ca e rece apa de la robinet, sau daca ninge avem zapada.
In rest culorile sunt puternice ca sa zic asa. Cea verde se transforma in albastru inchis, si cea alba in rosu. Doar ca trebuie apa foarte rece ca altfel nu vezi transformarea. Initial le-am bagat cum le-am bagat si pe celelalte in apa calda si normala, si nu intelegeam de ce nu merge...ca nu se intampla nimic. S-ar putea sa mai avem o masinuta tot in genul.
Au luat-o parinti ca cica se schimba culoarea, dar nu s-a intamplat nimic, nu se vedea diferenta. Atunci nu stiam cu apa gheata. Ar trebui sa mai fie pe undeva, nu am mai gasit-o :D:P.

sau s-ar mai gasi alt model AICI sau AICI

A fost oferta si cu voucher AICI
Se pare ca se gaseste si Bucsa AICI si alte personaje din Cars,printre care si Fulger AICI sau alte modele Hot Wheels AICI

Sau se mai gasesc ratuste ce isi schimba culoare AICI sau AICI


Eu ce am gasit de cumparat este de la Dickie Toys
Ar trebui sa fie Germania, dar tot din China vin.
Alte produse de la ei, dar sunt jucarii masini mari cu telecomanda sunt si de la Elefant AICI
Bineinteles ca se gasesc si pe OLX, dar nu cele cu schimba culoarea.
Eu am cumparat de la AICI
 

Se pare ca se mai gasesc si AICI
Am luat 4 model. Pustiului i-a placut, deci sunt bune.
Primul model
Este maro. Asa arata si daca o bagam in apa calda devine galbena.

Al doilea model este portocaliu.

 si in apa calda devine galbena.
Al treilea model este portocaliu si devine galbena. 

Al patrulea model este verde inchis si devine verde deschis. 


 Din poza se pare ca ar fi mai multe modele, in total 10.


No comments:

Post a Comment