Thursday, September 3, 2015

Cartier Militari : Razvan Mironescu - SocialXChange

http://www.mondonews.ro/deputatul-razvan-mironescu-lanseaza-campania-socialxchange-doneaza-pentru-educatie-in-sectorul-6/
Noi deja am "discutat" despre Socialxchange
FB https://www.facebook.com/socialxchange.ro
Nici nu auzisem de Razvan Mironescu. Acum cu siguranta il voi tine minte.
UPDATE
Intre timp am aflat ( vazut ) ca unul poate, sau singurul cabinet al domnului Mironescu este langa mine...deci ori nu prea ma pasioneaza lucruri de astea, ori nu au reusit sa ma atraga pana acuma.
Oricum trec zilnic pe acolo, cand ma duc la Piata ( daca e langa Piata Gorjului ) si m-am tot intrebat cine o fi si dansul, dar nu am cautat rapsunsul. Uite ca vine raspunsul singur, chiar daca este peste 2 - 3 ani, poate 4. Oricum dansul a impartit cabinetul, era prea mare, si a facut mai intai o farmacie, mai nou un restaurant, inca este restaurant...nu am falit acolo, dar e reclama si cu meniu la 10 -12 lei. Nu lucrez in cartier Militari ca poate abuzam de oferta.
Mai ieftin oricum sunt micii in piata, buni, am mancat si nu am murit.
Nu stiu daca va mai lansa ceva, sau daca va fi noul primar al sectorului.
Sunt cam rea, cu deputati, etc, etc, ca nu stiu cum se numesc functiile astea, ca deh, eu nu am cum sa am una, si mda sunt cam rea cu ei pentru ca sunt geloasa, invidioasa, etc...iar parerea mea este ca nu prea cred ca fac ceva...pentru popor, cel putin.
Poate fac pentru ei, pentru familia lor, pentru rudele lor, dar, cel putin din punctul meu de vedere, mi se pare ca nu fac nimic.
Si ca sector, 6 sta cel mai prost la gradini, parc, locuri de joaca, dar mi se pare ca sta bine la FB si cursuri gratuite, deci avem si noi ceva.
Si aici am crescut asa ca nu m-as muta.
Iar piata e buna si are preturi bune.
Si am Baciul, pe doamna Mariana pentru lactate si pe familia mea, care nu stiu cum ii cheama pentru legume ( rosii, castraveti, vinete, si pepene foarte bun ).
Pagina dansului de Fb se pare ca a disparut.
https://www.facebook.com/pages/R%C4%83zvan-Horia-Mironescu/169228103217565
Dar pe de alta parte am gasit o alta pagina
Pentru ca domnul Popescu Danil https://www.facebook.com/anunturi.sector6  a sherat poza
pe cartier Militari si cu pagina dansului
https://www.facebook.com/RazvanHoriaMironescu si cu textul ,,Maine incepand cu ora 19.00 sunt invitatul lui Siviu Manastire la emisiunea Dosar de Politician . Vizionare placuta!'”
Acest post NU va fi pus pe cartier Militari pentru ca nu are nici un interes pentru cartier, poate doar politic, dar asa ar trebui sa punem toti politicienti, si sa nu uitam ca ar fi trebuit si ar trebui sa-l votam DOAR pe Constantin Tomescu pentru primar sector 6.
De cum am auzit de candidatura domnului Rares Manescu am trait numai in stres si frica, si ati vazut ce a iesit. Imi aduce aminte de domnul Poteras Cristian.

Si pentru ca da bine niste poze...

Si pentru ca ar fi trebuit sa vorbim in primul si primul rand numai despre lucruri bune, sa vorbim si despre proiectul SocialXChange.
Este un proiect bun, interesant, dar eu inca nu am donat nimic. Este in Crangasi, si nu am drum pe acolo este scuza cea mai usoara.
Si inca nu sunt atat de saraca si nu am nevoie de ceva, in caz ca as dori ceva.
Este un proiect bun, dupa cum se vede in articolul de mai jos.
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/magazin-social-calca-zilnic-549808.html
Si ar mai fi multe exemple de genul.
Si este al doilea magazin de genul deschis in Bucuresti.
Este un proiect DGASPC sector 6.

Iar Doneaza pentru educatie este ultimul proiect din cadrul SocialXChange
http://www.primarie6.ro/socialxchange-doneaza-pentru-educatie-2/
"Campania „Donează pentru educaţie!” se desfăşoară în perioada 1 – 15 septembrie 2015, în Sectorul 6 şi îşi propune să strângă rechizite şcolare: ghiozdane, caiete, creioane, stilouri, penare şi resursele şcolare necesare pentru cei peste 250 de copii ai beneficiarilor proiectului SocialXchange, oameni care muncesc în folosul comunităţii."

Deci daca vreti sa ajutati stiti unde...si daca nu aveti timp sa ajungeti acolo, bine voi fi eu buna si va mai dau mai multe locatii ( Piata Gorjului - Unirii - Dristor - Titan - Iancului - Pantelimon ).
Apelati-ma : badita_gentiana ne intalnim undeva pe traseul respectiv la metrou, in intervalui 07.30 - 19.30.

Si era sa uit de domnul Razvan Simion https://www.facebook.com/reclame.gratuite ne-a sherat postul https://www.facebook.com/RazvanHoriaMironescu/posts/1644501185807668 pe cartier Militari. Nici acest post NU se va gasi pe cartier. Nu are legatura cu cartierul.



No comments:

Post a Comment