Monday, September 14, 2015

Cartier Militari : fotograf nunta Bucuresti

Postul de mai jos s-ar fi vrut pe Cartier Militari. Imi pare rau, dar nu acceptam publicitate.
Dar aveti noroc ca eu accept.

"
O nunta frumoasa. Idei pentru cei in cautarea unui fotograf de nunta.
Ciprian si Ellina - O nunta ca-n povesti Ciprian si Ellina sunt protagonistii sedintei foto pe care urmeaza sa v-o prezentam astazi. In urma cu doua saptamani am fost alaturi de ei in poate cea mai frumoasa zi din viata lor : ziua nuntii. Desi ziua a inceput cu multe peripetii, am reusit sa...
FOTOGRAFPROFESIONIST.RO|BY CONSTANTIN GABRIEL AILIOAIEI
"

Ce pot sa spun? Pozele sunt dragute, cum ar trebui sa si fie daca ai un aparat bun, iar aparatul e bun, nu stiu de care ca nu am de unde.
Pozele nu se pot copia de pe site.
Avem si pagina de FB
https://www.facebook.com/www.FotografProfesionist.ro
Si mai ales avem preturi ca sa ne facem o idee.
http://www.fotografprofesionist.ro/preturi-fotograf-nunta

Daca as avea nevoie de un fotograf mai intai as cauta printre prieteni, si m-as opri acolo.
Vad ca are ceva clienti deci inseamna ca e bun.

1 comment: