Tuesday, September 29, 2015

Cartier Militari : Liceul particular onicescu Mihoc

Acum vom discuta despre

"
Inscrieri liceu 2015
ACREDITAT
Tel: 0727-222-272
Organizeaza MEDITATII GRATUITE pentru BAC !
Traditie in Invatamantul Privat din 1997
Cursuri la ZI - SERAL - FRECVENTA REDUSA
Cele mai MICI TAXE !
Liceul Particular "Onicescu Mihoc" at Liceul Particular "Onicescu Mihoc"
Inscrieri liceu 2015
ACREDITAT
Tel: 0727-222-272
Organizeaza MEDITATII GRATUITE pentru BAC !
Traditie in Invatamantul Privat din 1997
Cursuri la ZI - SERAL - FRECVENTA REDUSA
Cele mai MICI TAXE !"

Nu avem voie publicitate, dar fiind liceu sa zicem ca am putea trece peste...deci..ok...unde in Militari se afla?! hmmmm...se pare ca nu este in Militari...atunci ce facem? postam toate liceele din Bucuresti, din tara, din afara care ofera medicatii gratuite?!
Imi pare rau, dar nu se poate.
Daca erati in Militari era ok...cu medicatii gratuite...dar asa...nup...

Despre liceu ce pot spune? Nu am auzit de el.
Am intrat pe site-ul lor...si nu are adresa afisata.
Traditie din 1997, bla bla bla...iar la contact adresa de mail, dar fara locatie. E un liceu a carei locatie se pare ca se schimba si nu este trecuta pe site.
Mai avem o poza cu o ora de curs si atat.
Banuiesc ca este in lucru, poate chiar elevii liceului lucreaza la site. Ar fi interesant, nu?
Nu am putut sa ma abtin si am lasat eu un comentariu. Nu scrie nici specializarea.

Pagina de FB are, daca dam la "despre" tot nu este locatia trecuta..
Avem programul, data de nastere, nr de telefon, mail, site-ul.
Daca intram la poze / timeline gasim pana la urma si locatia.
Pret nu avem.

Se zice ca toti elevii au luat BAC-ul.

Pe mine nu m-a cucerit.


No comments:

Post a Comment