Monday, September 14, 2015

Cartier Militari : Cristian Voinescu curs auto

Cartier Militari nu vrea publicitate, dar eu vreau asa ca :
"
Crangasi , Militari, Drumul Taberei - Sedinte suplimentare de conducere auto pentru recapatarea indemanarii in trafic. Curs complet pe autoturism Sandero Stepway echipata confort cu instructor auto calm si obiectiv. * Oferta este valabila atat pentru cei care au permis de conducere, cat si pentru cei care nu au permis, dar au urmat cursurile unei scoli de soferi. Examen / Traseu 150 RON. Sedinta de conducere 50 de ron. Program flexibil !!! *Scoala de soferi de la 899 de ron. Cristian Voinescu Tel: 0785.125.125
Cristian Voinescu's photo.
"

Ce sa zic daca ar fi sa acceptam toate scolile de soferi in Militari am avea destule postari. Dar dupa ar trebui sa acceptam si alte categorii, si atunci am avea numai publicitate, si nu prea mi se pare interesant.
Iar membrii mei sunt ca mine, mai mult sau mai putin : nu doresc publicitate.
Bine, bine, pe mine nu m-ar deranja putina publicitate, sau daca ar fi mascata, dar poporul nu doreste.

Despre anunt ce sa zic.
Cel putin este vorba despre Militari.
Sandero este o masinuta dragutza si micuta. Acum nu stim daca este pe benzina sau motorina.
Daca e pe benzina si nu ati mai consus o sa va moara motorul de multe ori. Daca sunteti mai destepti ca mine :D de foarte multe ori. E mai bine pe benzina ca o sa invatati mai bine cel putin asa mi se pare mie.
Dupa cum vedeti in anunt daca nu ati mai facut o scoala nu aveti ce cauta la dansul.
Eu am ce cauta :D.
Fiind 3 cartiere aveti o gramada de instructori de unde alege.
Un domn simpatic si bun era pe la Gema. Nu am facut eu cu dansul.
Banuiesc ca vine si va ia de la adresa. Mie asa mi-a placut.
De pret ce pot sa zic, cam asa sunt preturile.


No comments:

Post a Comment