Tuesday, September 29, 2015

Cartier Militari : cursuri gratuite de teatru

"
Incep emotiile pentru noi, oare si pentru voi? Mai sunt 2 zile pana la cel mai mare casting pentru "Cursuri gratuite de teatru" din Romania!"

Avem cursuri gratuite de teatru in Militari?
Ce misto...si unde ar fi locatia?
La universitatea Hyperion !...wow...avem universitate in Militari si eu nu am stiut?! Ce descoperire...nu mai trebuia sa ma duc pana la ASE ca am in Militari.
Si unde este ascunsa? Calea Calarasi! Hmmm mi se pare cunoscuta, dar nu-i Iuliu Maniu...nu-i Dezrobirii, nu-i Uverturii...hmmm, si parca anii de zile am trecut pe acolo....numai ca iesisem din Cartier Militari, trecusem de Unirii...Heiii...ceva imi zice ca nu este in Militari...
atunci postul ce cauta in Cartier Militari?
Lumea nu stie sa citeasca?! Nu se stie care este Cartierul Militari si care sunt celelalte cartiere?!

Multumim https://www.facebook.com/Arthesium/timeline, dar nu esti la noi in cartier.
Daca am posta despre toti din Bucuresti, tara, din afara care au cursuri gratuite de teatru...pai...cred ca va imaginati si voi.

In rest ce pot sa spun...era o idee buna...poate daca era un participat din cartier Militari care dorea sa mearga si intreba..."hei care merge si cu mine la niste cursuri gratuite de teatru....nu-i la noi in cartier, dar eu merg...detalii aici, v-am sherat poza etc" parca era altceva...

Au peste 7000 de like-uri, din care 3-4 friends de-ai mei, deci cred ca-s de treaba.

No comments:

Post a Comment