Tuesday, September 29, 2015

Cartier Militari : parc Carol

"
Parcul Carol este unul dintre cele mai cunoscute parcuri din Capitala, vizitat zilnic de mii de bucuresteni. Monumentul care se impune în parc, Mausoleul, este cunoscut de bucuresteni...
B365.RO
"
Pentru cei care nu stiu...Parcul Carol NU-I in Militari...e in Rahova, sau ce o fi pe acolo, deci oi fi eu mai nedesteapta, dar nu inteleg relevanta cu cartierul...poate daca se trecea in titlu...
Daca am posta despre toate parcurile din Bucuresti, tara sau din afara...pai...cred ca intelegeti si voi...
Stiu ca nu avem parcuri, dar...am fost sfatuita de doamna Mary sa prezentam ce avem, iar daca nu avem...atunci nu prezentam nimic...
Poate daca s-ar fi incercat ceva de genul...
"Mergeti in parc Carol?...ia cititi linkul asta ca pe mine m-a facut curios si vreau sa merg" sau "Care ati fost in parc Carol? Ati vazut ce scrie aici XXX, ce ziceti? Asa-i?" sau alta exprimare...atunci trebuia sa va accept...nu e publicitate la un parc in afara Militari daca postati voi...adica nu eu ca ar fi spam din partea mea...deja va spamuiesc o gramada...

Cartier Militari nu-i grup de sherat articole, fara titlu...tre sa investiti si timp...adica sa scrieti ceva voi de la voi, personalizat, pe tema, articol, link...
Am fost in parc Carol, voi mai merge, este dragut, nu pot sa spun ca-i aproape de noi, ca am mers pana la Unirii cu metrou ca sa luam tramvaiul inapoi 1 - 3 statii.
Am stans lume din cartier ( inca 2 copii ) si un copil din afara si am mers in vizita.
Ai cateva restaurante daca ti foame, ai inghetate, bobo, de toate pentru toti, bani sa ai.
Ai spatiu sa te plimbi, ai banci, ai umbra...e frumos.
Am fost si la monument, este pazit, nu poti sa intri.
Duminica vine biserica Betesda, canta frumos.

No comments:

Post a Comment