Thursday, September 1, 2011

Voucher : 390 lei Valea Iazurilor

http://www.goldendeals.ro/deals/390Lei-valea-iazurilor

http://www.valea-iazurilor.ro

Am ales perioada 22 - 26.08.2011.

A fost interesant. Ca sa fiu multumita trebuie sa ne gandim in felul urmator...am iesit din Bucuresti, am vazut alte zone ( sate, camp, piscina )...
390.00 lei / 2 pers = 195.00 lei / 4 nopti = 48.75 lei...iar serviciile au fost cazare / somn / televizor / baie / dus + piscina...

Piscina e dragutza, mare, si adanca ( foarte adanca, partea pentru oamenii mari incepe de la 1.80 metri pana la vreo 3 metri ), iar cea mica sub 1.50 metri, poate chiar mai mica...
Ne-am jucat cu mingea ( am gasit inca 4 persoane foarte dragutze )...am inotat ( sau plimbat prin apa )...a fost dragutz...

Am mancat la restaurantul de langa piscina...

Mancare a fost foarte buna, si aveai destule din care sa-ti alegi...mai scump decat in alte parti...oricum nu eram in Bucuresti.

Restaurantul avea sa le zicem 3 parti ( cea mai populata, langa bucatarie, inchisa, una mai deschisa, ca la cort sa-i zicem, si 3 mese gen corabie / vapor / barca...)...bineinteles ca acolo am stat...problematic era seara...ca nu aveai lumina...erau doar niste beculetze ( ca de Craciun )...mie mi-a placut...

Paletele de tennis s-au pierdut deci nu am avut cum sa jucam...masa de ping pong era cam veche...am jucat un pic...imprejurimi nu prea aveai pe unde sa te duci, ca era camp ( ne-am plimbat un pic )...jacuzzi ( la etajul 1) nu ne-a interesat...si cam asta au fost lucrurile incluse...

No comments:

Post a Comment