Thursday, September 15, 2011

Seminar : 21 de motive pentru care afacerile cresc

14 septembrie 2011, ora 17 : 00 - 19 : 30

Am participat la un seminar prezentat de Lorand Soares Szasz, organizat de Coaching 4 You. Am mai fost la o prezentare a lui Lorand in aprilie cu BTRL. Mi-a placut prezentarea de atunci, si am dorit sa merg si la cea de ieri.
Locatia a fost diferita, respectiv la Rin Grade Hotel. De ceva timp doream sa-l vizitez. Ieri am avut ocazia sa-l vad mai deaproape, desi nu l-am vizitat prea mult si eram "pe fuga".
M-am descurcat cu semnele. Am gasit la parter indicatii catre etajele de conferinte, etajul 12 si 13. Am gasit si seminarul la care trebuia sa ajung. Bine, scria Soares Consulting ( firma, si nu denumirea seminarului ), dar m-am descurcat, a scris sala la care se afla Bruxelles. Am ajuns la etajul 13, am cautat semnul cu sala, l-am gasit si am intrat. Erau doar vreo 13 persoane la inceput. Pana la urma au mai venit, dar nu a fost plin.
Au fost 2 seminari unul de la 10 : 00 - 12 : 30, prea devreme pentru mine...si unul de la 17 : 00 - 19 : 30, la care am ajuns.
Am completat aproape toate paginile pe care le-am primit.
Au fost vreo 4 - 6 subiecte sau exemple pe care le mai auzisem de la ultima prezentare. Mi-a parut bine ca am avut ocazia de a-mi reaminti de ele. Bineinteles ca nu prea am pus in practica ce mi s-a spus la precedenta intalnire, poate voi reusi de data asta.
In continuare voi enumera cele 21 de motive prezentate. Unele idei sunt foarte interesante, si adevarate, lucruri pe care in fond le cunoastem, dar nu le punem in aplicare, dintr-un motiv sau altul.
1. atitudine pozitiva
2. responsabiliate
3. disciplina
4. recunoastere si sarbatorire
5. gandeste mare
6. invata inainte de a castiga
7. ai grija de clienti
8. viseaza, tinteste, planifica, actioneaza
9. formula succesului
10. construirea echipei fantastice
11. diferentiere
12. parghii
13. cost achizitie vs timp de viata
14. campania de marketing
15. sasiul
16. regula 10 x 10 = 100 %
17. direct la tinta
18. creaza relatii
19. anotimpurile
20. online media
21. actiune

No comments:

Post a Comment