Saturday, August 27, 2011

Ultimate werewolf - 2011.08.26 - Ceainaria Tabiet

Aseara am fost la Varcolaci ( Ultimate Werewolf )
am avut 3 jocuri si 3 roluri...am trait foarte mult...pana la final de asta data...
1. Bodyguard - nu mai fusesem...a fost dragutz...
2. Hunter - imi place rolul asta...e asa de dragutz...
3. PI ( Private Invetigator ) - a fost pt prima oara...si a fost ciudat...am intrebat de trei pers ( pers din mijloc ) din dreapta nu era nimeni...apoi din stanga nu era nimeni, apoi mai departe din stanga nu era nimeni...si ultima oara de trei ( 2 de care mai intrebasem ) din dreapta...si nu era nimeni...pana la urma in afara de cei care au murit si nu am putut sa intreb mai ramasese o pers...
bineinteles ca am supravietuit prin minune ca trebuia sa fiu moarta de mult timp ca Minion-ul le facea Varcolaciilor semn sa ma taie...dar un personaj s-a "trezit" noaptea cand nu trebuia si i-a vazut pe Varcolaci in actiune si a fost eliminat...
Rolul meu favorit este Seer...si nu am fost niciodata Varcolac...sa vedem cat mai tine...

No comments:

Post a Comment