Wednesday, September 28, 2011

Teatru : Sta sa ploua - Green Hours

Ma asteptam sa fie o mare porcarie...nu prea ma omor cu comediile, dar mergand la teatru nici nu prea ai din ce alege, cam toate sunt comedii.
Oricum mi-a placut, a fost o piesa simpaticutza.
O poveste cu 4 personaje, 3 fete ( Cuce, Gena si Peti ) si un baiat ( Paul ), cel care le-a inchiriat apartamentul si despre...piure.

Se pare ca atunci cand piureul a iesit bine si piesa a avut succes si vice versa.
Cand am fost noi la Green Hours era plin. Am fost cel mai sus posibil ( mai sus nu se putea ), si am avut unele probleme, deoarece fiind cam departe unele dintre replici nu le-am auzit / inteles. Oricum pe ansamblu am inteles subiectul, povestea si ne-a placut.
Am auzti si moment muzical, moment de dans.



No comments:

Post a Comment