Thursday, September 1, 2011

Concurs "Boardgames MIX 2 - 30 iulie 2011

Primul meu concurs Boardgames MIX 2...dupa ce am ratat prima editie, am avut ocazia sa ajung la a doua editie...multumesc iubitei pentru ca a venit cu mine, sa nu ma simt singurica, chiar daca nu prea am jucat impreuna...
Bineinteles ca am inceput concursul cu Colonistii din Catan...nici nu se putea altfel...

Am fost cu albul...


Din pacate dupa cum se vede si in ultima poza...nu am castigat...am avut locul 3...
Dupa am jucat 7 Wonders, un joc foarte drag...tot nu am castigat...nici nu mai stiu pe ce loc am iesit...




Iar cel de-al treilea joc a fost...Dominion...mi-a placut jocul, chiar daca am iesit pe ultimul loc...nici nu aveam cum altfel sa-l termin...pana m-am prins cum se joaca...s-a si terminat...oricum e un joc usor de retinut, dupa ce l-ai inteles...si interesant...l-as mai juca cu cea mai mare placere...
De ce am ales Dominion daca nu stiam sa-l joc? Pentru ca cealalta optiune era Dixit...si nu-s fan...nu e rau jocul...dar...nu ma pasioneaza...

Clasamentul final aici.
Am ajuns pe la 14:00 si pe la 17:00 - 18:00 am terminat, dar daca tot am ajuns la ceainarie...atunci am ramas sa ma jucat...si am jucat...de a trecut timpul asa de usor...inca ne-am minunat cand s-a facut ora 00:00 si parca nu am ami fi plecat...

Si am jucat Cleopatra...un joc dragutz...



Si am mai jucat si 7 wonders...chiar de 2 ori...a doua oara am castigat si eu...







Prima oara locul V...
A doua oara am castigat...

No comments:

Post a Comment