Wednesday, September 28, 2011

Pensiunea Darma - Rasnov

Am fost la Rasnov cu ocazia Let's Do It Romania si am stat la pensiunea Darma. Poate ca este putin mai departe de centrul Rasnov-ului decat alte pensiuni, dar noua ne-a placut foarte mult. Am inchiriat toata vila, 5 camere, una din camere avand pat dublu si unul simplu. In total pentru 11 persoane. Noi am fost 7.
UPDATE : Multumesc Mirunei care m-a corectat, da erau doar 4 camere, una cu 3 locuri, deci maxim 9 persoane :P:D
Pe noapte a fost 300 lei, un pret care mi s-a parut foarte rezonabil. Am avut frigider, aragaz, cuptor cu microunde, toate conditiile.





Foisor in gradina ca sa stam seara afara, ping pong pentru doritori.
Am avut si gratar si l-am folosit.
Nelipsitii mici, 5 carnati, piept de pui si ceva de porc. In total 58.00 lei, cu tva, luat de la o alimentara din Rasnov. Ne-a ajuns si a doua zi.
Am avut si o mica salata, trebuia sa fie si de varza, dar nu a mai avut cine sa o faca, si oricum ne-a ajuns salata de rosii si castraveti, vreo 20.00 lei, din piata de la Rasnov.






Am avut si muzica.
Iar la subsol era sala de fitness.


2 comments:

  1. foarte misto pensiunea si deloc scumpa.

    ReplyDelete
  2. avea 4 camere , nu 5. 2 in dreapta, 2 in stanga.
    oricum a fost geniala <3 mai mergem

    ReplyDelete