Thursday, February 20, 2014

Melodia Romaniei la Eurovision 2014

http://eurovision.tvr.ro/noutati/selectia-nationala/finalisti-selectia-nationala-2014/

Au participat multi, se pare ca 159, din care din 150 s-au ales 12...cei mai buni...printre care este si Vizi, de asta scriu sa vad restu ce melodii au avut si sa vedem daca Vizi are sanse...imi place foarte mult de el, si-mi pare rau ca nu a castigat Vocea Romaniei...

Si acum hai sa-i vedem

Lista finala este compusa din :
http://eurovision.tvr.ro/wp-content/uploads/2014/02/lista-piese-finaliste.pdf
pe data de 1 martie 2013 la Brasov şi va fi transmisă în direct de TVR 1, TVR HD, TVR Internaţional şi online, pe www.tvrplus.ro.
Si se va alege Melodia in urma votului televot 50% si juriu 50%.

1. Breathe - Ştefan Stan feat. Teddy K
2. Daca tu iubeşti - Naomy
3. Despre mine şi ea - Bere Gratis
4. Fiorul iubirii - Silvia Dumitrescu 
5. Hardjock - Marcel Crăciunescu
6. Hearts Collide - Anca Florescu 
7. Kind of Girl - Vizi Imre
8. Letting Go - Renée Santana & Mike Diamondz
9. Miracle - Paula şi Ovi 
12. You Know - The Zuralia Orchestra 

La fiecare melodie este un link daca am gasit-o, si o pagina Facebook sau de web pentru interpreti, daca ii voi gasi...
Daca o melodie se poate asculta mai mult de 10 ori in continuu inseamna ca este buna, cel putin din punctul meu de vedere, Vizi se aproprie de nr 10. Totusi nu s-a incadrat la categoria wow. Sunt unele melodii pe care le ascult doar o data si le iubesc, si sunt wow...Sa vdm daca macar una din cele 12 melodii se incadreaza la wow...

1. Stefan Stan e iubit...eu nu i-am dat like la pagina, dar 22 din prietenii mei i-au dat, pe cand Vizi are doar 3 priteni de-ai mei...hmmm...Stefan are si video...sub apa...il ascultam acuma...nu-i rea...nu-i Euphoria a lu Loreen pe care am iubit-o din prima, si nici Running Scared a lu Ell si Nikki, dar ii buna...nu stiu daca este suficient de buna pentru Eurovision...
2. Daca tu iubeşti - Naomy nu-i rea melodia...si este in romana...dar nu are sanse de Melodia care sa ne reprezinta anu asta...
3. Despre mine şi ea - Bere Gratis nu am gasit melodia
4. Fiorul iubirii - Silvia Dumitrescu  parca mai mult imi place melodia lu Naomy...hmmm...
5. Hardjock - Marcel Crăciunescu  nu am gasit nimic, parca nu exista ?!
6. Hearts Collide - Anca Florescu - superba, potential bun, favorita mea...m-a prins din prima, si o ascult in continuare...nu are chiar acel wow, dar se aproprie foarte bine...naspa rau daca nu e aleasa "Melodia", imi pare rau Vizi !!!
7. Kind of Girl - Vizi Imre Unu la mana, Vizi e Vizi...deci...no comment...inca nu stiu ce sa fac cu Stefan, asa ca Vizi este, din pacate sub Anca...ca favorit...
8. Letting Go - Renée Santana & Mike Diamondz daca va intrebati ca mine cine sunt...nu prea conteaza oricum ii stiti, ca e cam imposibil sa nu-i fi auzit...dar nu gasesc melodia participanta...
9. Miracle Paula şi Ovi potential comercial, sanse de top 10, daca ar intra in Eurovision, dar tot mai mult mi-a placut Anca, si parca aveam mai multe sanse cu ea. Oricum Paula si Ovi sunt mult peste Elena 1 sau 2, oricare din ele...
10. One More Time - Mirela Vaida Boureanu nu-i rea, dar intre Silvia, Naomy si Mirela nu stiu care-i mai buna...
11. Unpredictable The dAdA parca il are pe acel wow, peste Vizi, nu stiu in comparatie cu Anca, peste Paula si Ovi...tre sa decid intre Anca si dAdA...sa-i dea in jos strofa in romana?! hmmm, am mai ascultat-o pe Anca si ramane favorita mea...
12. You Know - The Zuralia Orchestra nu am gasit melodia...


Tudor Turcu
VH2
Blaxy Girls
Dan Helciug
Anthony Icuagu
Jazzy Jo
Ozana Barabancea - Dont' Know ( interesanta )
Andrei Leonte
Cobzality feat. Matilda Pascal Cojocăriţa - Steaua din vis ( interesanta )
Andreea Olariu
Alexandra Crăescu
Cezar Dometi - One. Pentru melodia asta "il iubesc"

se numără printre cei care nu au trecut de preselecţia desfăşurată pe 19 şi 20 februarie." 

Din 1956 de cand se pare ca exista Eurovisionul top 5 a fost luat de
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Eurovision_Song_Contest_winners
7 Ireland1970198019871992199319941996
5 United Kingdom19671969197619811997
 Sweden19741984199119992012
 Luxembourg19611965197219731983
 France19581960196219691977
Din punctul asta de vedere nu stiu de ce mai participam...ca nu vom castiga... :P...dar nu inseamna totu sa castigi...



UPDATE 02.03.2014

Am pierdut si Eurovisionul asta. Bine ca am uitat ca ieri a fost aleasa melodia Romaniei...

No comments:

Post a Comment