Friday, February 7, 2014

Erwin Albu la europarlamentare

Intr-o zi m-am impiedicat de el, pe Facebook bineinteles...si am stat sa citesc ce-i cu el...si am vazut ca vrea la europarlamentare...si m-am gandit sa-l ajut...ca daca doamna Elena Basescu a ajuns acolo, de ce nu poate si Erwin?!
Inca nu i-am facut rost de semnaturi ( ii cam greu ), nu am trimis-o nici pe a mea...ca deh...e doar una...
Nimeni nu ma iubeste, nu ma asculta, nu ma baga in seama...asa ca prietenii si rudele nu vor sa semneze pentru el...dar sper sa mai gasesc pe cineva...de aceea va si scriu acuma aici...bine am primit o oferta...deci as fi eu si inca o pers...
Poti doar o singura data sa semnezi pentru un candidat la europarlamentare...si din 5 in 5 ani se fac alegerile.

E prima oara cand ma intereseaza asa ceva.
Nu am gasit candidatii. Nu am gasit un site anume.
Ce am gasit sunt cam urmatoarele :
http://www.crpe.ro/europarlamentare-criterii-pentru-candidati/
http://ro.wikipedia.org/wiki/Alegeri_pentru_Parlamentul_European_%C3%AEn_Rom%C3%A2nia,_2009
http://www.elections2014.eu/ro/in-the-member-states/RO
Si cel mai interesant doc
http://www.crpe.ro/wp-content/uploads/2013/08/Sistemul-electoral-pentru-europarlamentare-21.pdf
Si printre cele mai interesante relatari sunt :
" Raportându-ne la nivelul de participare la alegerile europarlamentare din anul 2009, un candidat independent a trebuit să strângă 100.000 de semnături și ar fi avut nevoie de 120.000 de voturi (coeficientul
electoral) pentru a deveni europarlamentar"
" O piedică semnificativă evidenţiată de un politician6 care vrea să-şi depună candidatura pentru PE ca independent este dată de faptul că forma listelor de semnături de susţinere este publicată de către Guvern cu doar o lună înainte de data alegerilor."
" În România, pentru ca un candidat independent să-și depună candidatura are nevoie de 100.000 de semnături, în timp ce un partid politic pentru a-și depune lista de candidați are nevoie de 200.000"
De aceea multi politiceni "fug" din partid pentru alegere si dupa se intorc.

Si se incearca schimbarea sistemului pentru o functionare mai transparenta...cred...nu prea am inteles ce si cum si oricum nu ma intereseaza, in momentul de fata...

Deci pana la urma nu avem un site informativ, doar google ce poate sa-ti ofere din site-uri "private\publice etc" care mai posteza cate o stire despre europarlamentare.
Nu exista lista de candidati, ca sa stii cine participa si pe cine poti alege, dar macar stii dinainte ca va fi pe data de 22 - 25 mai 2014. Deci daca vrei, astepti 22 - 25 mai sa te anunte google sau TV-ul?! ce si cum si te duci. Nu am fost niciodata, dar din cate am inteles, se pare, ca pot sa ma duc si sa votez ceva, as vrea sa ma duc sa vad daca pot. Am vrut sa ma interesez, dar nu am gasit nimic, deci acum ce mai pot sa fac este sa astept.

Intre timp ce pot face este sa incerc sa-i fac rost de semnaturi lui Erwin.
Daca doriti sa-i dati semnatura dvs lui Erwin, si sunteti din Bucuresti, ma anuntati pe mess si vedem cum facem sa ne vedem. Chiar vreau sa-l ajut. Ca-i doar domnul Corneliu Vadim Tudor 
( tineti minte 3 cuvinte Vadim Tudor presedinte ) ii pe acolo, ca domnul Gigi Becali a plecat, iar de restul nu ma intereseaza.
Imi pare tare rau ca nu a iesit domnul Vadim presedinte in 2000 ( poate ar fi fost mai bine ), scuza mea ii ca nu am avut voie sa votez atunci.

Am inteles ca ar fi si Nicusor Dan.
Dar pe Nicusor parca il vreau primar, asa ca nu as semna pentru Nicusor, oricum el ar avea, teoretic, mai multe sanse de a strage semnaturile.
Si se pare ca ar fi si Remus Cernea.
Dar ma pastrez pentru Erwin, problema e ca nu prea mai e timp...
El ar fi dorit sa-i trimitem prin Posta, recomandat sau nu, lista originala pana pe 31.01.2014.
A trecut data respectiva.
Acu cine vrea sa semneze pentru el...messenger meu este badita_gentiana.
Ca locatii principale de intalnire ar fi Electroaparataj Kaufland Roxy Mob sau Piata Gorjului.
http://erwinalbu.eu/semneaza2/


http://erwinalbu.eu/2013/02/strange-10-zece-semnaturi-pentru-erwin-implica-te-si-tu-in-campania-pentru-parlamentul-european/


Candidati independenti 2014
cateva stiri pe care le-am gasit
Aura Speranta Ungureanu
Valentin Trifan
Remus Cernea
http://erwinalbu.eu/politic/sustineti-candidatii-independenti-la-europarlamentare-au-o-soarta-grea/

PS As candida si eu, dar nu as strange nici 10 semnaturi.
Propriu tata nu ar semna pentru mine pentru ca as cheltui banii publici ( care altfel se cheltuie foarte transparent si in folosul poporului ) degeaba cu inca o lista de vot.
Iar cu protestul ii la fel, Jandarmeria, din banii publici, pazeste Prostii care se duc la protest. Dupa el doar daca dai banii de la tine pentru a plati Jandarmeria poti protesta.
Dar toate-s bune si frumoase in Romanica noastra mica si draga, si nu-i nevoie de nimic nou deci nu mai protestati, nu mai ganditi, nu mai...nu mai...Plecati daca puteti.

No comments:

Post a Comment