Wednesday, February 19, 2014

Au aparut martisoarele - Piata Iancului

Inca de luni 17.02.2014 au rasarit ca ciupercutzele martisoarele...modele noi, nu stiu ce sa zic, ca am fost doar la Piata Iancului.
Cum iesim de la metrou avem 2 persoane in fata si un baiat pe stanga, traversem si avem in sir indian, pe partea dreapta, multe standuri cu martisoare.
Gasim ofertele de 1 leu, si unele mai scumpe.
Avem placate cu argint ( speram noi ), brose, papusele etc.
Sper sfarsit este cineva cu martisoare din porumb, boabe, paie etc.
Avem si alte 2 hand made-uri, niste baieti, cu fimo pe pandativ 10 lei, si pictura pe sticla, parca 7 lei. Si gen corabie in sticla 5 lei, si parca mare era ceva si cu 3 lei.
Iar in capat este o tanti, ce cocheteaza cu croseta, ceramica si altele. Si a creat ( l-a declarat si la OSIM ) floarea multifunctionala. Parca asa se numea :D.
Are o poza, pe care o prezinta doritorilor si floarea respectiva se poate folosi pe post de bentita, bratara, colier, semn de carte, brosa. Foarte interesant. Din bumbac si sarma flexibila. Pret : 10 lei.
Nu am avut nici un ban cu mine, dar voi mai trece zilele urmatoare si imi voi lua o bucata, pentru mine, nu merit si eu un martisor?!
Mi-a prezentat aproape toate martisoarele, mai are cateva de anul trecut la 3 lei parca si cateva de acu 2 ani, ceva gen 1 - 2 lei. Nu va duceti sa le cumparati ca ma gandeam eu sa le cumpar. Apreciez hand made, e greu, si e scump, ca e de lucru.
Si mai avea cercei crosetati, parca tot 10 lei, si ce mi-a atras atentia prima oara, o bratara foarte dragutza din fimo, 3 floricele, impletite cu paie, ca sa zis asa, super dragutza, tot 10 lei.
E de munca, si aproape nu-ti scoti banii.
A zis ca floarea multifunctionala intr-o ora face o bucata.
Are 2 ghemuri mari, de diferite culori, de floricele multifunctionale ce isi astepta un nou stapan.
Pai doar mana de lucru este 6 lei ( calculat la un salariu de 1000 lei pe luna ), fara materiale. Deci oricum floricica respectiva nu are cum sa o dea sub 6 lei, ca iesi in pierdere.

Din pacate nu am poze.
Asa ca puteti sa va folositi imaginatia, sau sa mergeti si voi acolo.
Si daca ajung sa cumpar Floarea, si sper sa ajung, o sa am si o poza.

No comments:

Post a Comment