Thursday, February 13, 2014

Altfel de haine - HowBizzArt

Am gasit pliantul prin masina, si de cum l-am vazut am zis "wow"...asta-i misto si diferit, total diferit fata de ce am vazut eu pe piata, si chiar unele modele foarte dragutze, care-mi fac cu ochiu.
Asa ca am pastrat pliantul si acu ca am avut timp am intrat pe net.
Site-ul nu mai merge, dar ii Facebook-ul, si se poate comanda, sunt mai multe poze cu produse, se trece codul si se da mesaj privat, ce se doreste. Poate voi apela si eu...momentan am o mica problema pe care sper sa o rezolv...am cam multe kg...si marimile peste L sunt mai neprotrivite, in caz ca le gasesc...lucram ( eu si cu Gollum ) de ceva timp sa mai slabim, dar...mancarea ii prea buna...asa ca nu prea am reusit...

Datele lor de contact se pare ca sunt
Ne gasiti in Centrul Istoric pe str.Gabroveni nr 11(colt cu Selari),sect.3,Bucuresti.
Program : Luni-Duminica : 11-22!
Tel.:0733577502
Contact : howbizzart@yahoo.com

Desi nu am purtat ceva de genu, mi-au placut modelele, amestecul de culori, si chiar as dori si eu o rochie de genu...mai ales ca lumea zice ca nu ar trebui sa imbrac doar in negru ( in ultimul timp, m-am cam conformat, desi negrul slabeste, sa nu uitam ).

Preturile mi se par accesibile...in jur de 100 - 150 lei, cu tva...

S-ar putea ca pliantul sa fie destul de vechi...ceva de genu...din vara 2013...ups...:D

No comments:

Post a Comment