Wednesday, February 19, 2014

Cort de joaca pentru copii

S-a dus iarna, a venit primavara, si mai e un pic si vine si vara, dar oricum un cadou ideal pentru un copil ramane un cort de joaca. Pentru luniile lungi de iarna, in care nu mai poate iesi zilnic afara, si sta cu orele, isi mai cheama un prieten si stau si se joaca, speram noi parintii, frumos si cuminti.

Noi am luat un cort pentru Dami anul trecut, alt model intr-adevar, unul deschis, pentru afara, cu protectie UV.
Cand va creste mai mare poate ii vom lua si lui un Toy Story, desi mai degreaba mie mi-ar placea un Batman sau Spider Man ( COMANDA ). Sau am vazut un Castel ( COMANDA )

Daca se joaca frumos, si nu intra prea multi in cort, va rezista. Am avut ceva probleme ( imi cam statea inima ) ca a fost Dami ( 1 an ), Karina ( 6 ani ) si Mihaitza ( 2 ani ), toti in cort si se jucau ( alergau ) in el. Dar a rezistat cu bine.
Cortul de la Toy Story este recomandat doar pentru interior, si pentru maxim 2 persoane.
Ce mi s-a parut interesant este faptul ca poti sa il pui si un tunel si sa ajunga la alt cort.
COMANDA

Pentru fete exista Hello Kitty ( COMANDA ), Printesele Disney ( COMANDA )
sau pentru copilasi mici Winnie the Pooh ( COMANDA )
sau cort indian ( COMANDA )

No comments:

Post a Comment