Friday, October 12, 2012

Restaurant Cocosu Rosu

Aici am gasit cea mai dragutza sala pentru 40 - 60 pers, pentru nunta sau botez la Cocosu Rosu, mai toata lumea a auzit de el. E dragutz, din cand in cand il vizitam, mai ales vara...au un cocktail Roulette foarte bun...si apoi daca vreau si eu un cocktail prin cartier unde in alta parte mai pot gasi?!
Nu stiu daca a mai ramas ceva prin Plaza ca nu am vazut nimic, iar terasele de la Lujerului nu stiu daca au, si la fel Casa Roz, am fost doar o singura data, nu stiu daca are sau nu...
Este si usor de ajuns la Cocosul, pentru cunoscatori prin blocuri, pentru restu lumii de pe Iuliu Maniu venind din centru, inainte de Pacii, inainte de Agip, se face stanga, pe langa noua biserica...si se merge pana se vede Cocosul pe stanga.


Sala Pictorul, unde sunt multe tablouri de vanzare din cate am inteles, cred ca Fotografu Sef a facut poze la toate, de ce...nu stiu...


Meniu botez
Felul 1 aperitiv

Felul 2 peste cu cartofi natur

Felul 3 friptura de pui, porc si un carnat, cu cartofi si salata de varza



Si tort facut in laboratorul propriu






O prezentare foarte dragutza...


No comments:

Post a Comment