Saturday, October 27, 2012

"Prima" mea experienta in tricotat

Dupa multi ani, din scoala generala ( multumesc orelor de lucru manual ?! ) am reinceput sa ma aventurez in arta tricotajului...si am experimentat cu niste andrele circulare ?! nr 4?! si cu un acril ?! scartietor si albastru...si a iesit un fular foarte "interesant"...

Am cautat caietul cu schitele din generala, dar nu cred ca l-am mai pastrat pentru ca nu l-am gasit.
Multumesc Cristinei, care m-a ajutat sa-mi aduc aminte inceputul...si in generala aveam probleme cu inceputul, uitam cum se face...capatana asta...nu poate sa retina prea multe...oricum eram in cautarea inceputul pe google...dar a fost mai usor sa-mi zica ea...
Si am inceput...
ochi pe fata...ochi pe spate...etc...

si cum era cam banal am inteput sa mai experimentez...fara google...unu pe spate unu pe fata...

scadere...inmultire...

si dupa mi-am dat seama ca totusi nu poti sa creezi capodopere in felul acesta...totusi mai tre sa inveti niste reguli de baza...asa ca am luat google-ul si ma dus la Mina...bun site...pentru "prosti" ca mine...
Asa am ( re ) invatat ca ochiu se numeste pe fata si este sau nu rasucit...ochiu pe spate se numeste pe dos...si chiar am invatat si un model...stea...
bineinteles ca pana sa-l invat mi-a trebuit cateva randuri de experimente...cateva youtuburi...dar am reusit...si acu... tre sa ma duc sa fac rost de materiale, sa creez ceva frumos...si util...

1 comment:

  1. dat fiind ca este pentru prima oara ti-a iesit bine! succes in continuare

    ReplyDelete