Saturday, October 27, 2012

Primul meu robot de bucatarie

Dupa ce am cautat de mai multe ori pe google si am incercat sa ma documentez asa cum am putut am ales modelul de la Philips HR7772...momentan sunt multumita de el...altu nu am avut...o singura data l-am folosit pana acuma...sa vedem in viitor...
L-am folosit pentru "macinarea" dovleacului pentru placinta...vasu se umple repede, viteza pare mare...si taie frumos...si ne-a scutit de taierea manuala...

In privinta manualului de folosire sunt foarte dezamagita...de abia m-a chiunuit sa pun mana pe el, sa-l scot din cutie ( m-am abtinut sa nu-l arunc la gunoi ) si sa intorc paginiile sa-i fac poze...daca am nevoie de el, ma uit pe poze, ca sa mai pun mana pe el, sper sa nu fie vreodata nevoie...nu stiu din ce e facut, dar materialul respectiv e cel mai prost material peste care am dat, si sper sa nu mai dau niciodata...













 Am studiat si site-ul Flanco si Emag, dar pana la urma m-am decis la Cel ( era cel mai ieftin ) si am mai cumparat de la ei, si sunt de treaba...pret 479.00 lei.
Are cateva accesorii incluse, si banuiesc ca daca se strica / pierd cei la Philips au de rezerva ( contra cost bineinteles ) si ca daca mai dorim altele se pot achizitiona.
Avem probleme in a pierde piesele...inca mai cautam un cutit pentru masina de tocat de la Moulinex...cica mai simpu ar fi sa luam una noua...





No comments:

Post a Comment