Wednesday, October 17, 2012

Nas infundat bebe

Pai avem nasu infundat = raceala si nu mai trece asa ca ne-am dus la doctora ( Policlinica Apusului, Radut Luiza Maria ) si ne-a dat o multitudine de medicamente...

Pentru ser fiziologic pana la urma am cumparat punga ( 3.00 lei ) si o seringa...e cea mai ieftina varianta...daca nu sunt fiolele de plastic de 5 ml, de la 1 leu pana la vreo 2 lei bucata.

Batista bebelusului, de la Arianna, se pare ca ar fi cea mai cunoscuta, in jur de 50 lei, era oferta la Sensiblu de 40 lei parca...
COMANDA
http://forum.softpedia.com/teste/galerie/Batista-bebelusului-Arianna-531.html
Nu-l doare, am incercat si eu, dar bebele oricum plange...
Initial ti se pare foarte brutal, asa a fost si la mine cand am vazut prima oara...dar e buna si eficienta

Si apa de mare Humex...a costat 46 lei...e poate folosi la bebe mai mare de o luna...

Iar cu reteta compensata, la care am mai platit 4 lei, ca compensarea nu se face pe total la diferentele intre medicamente straine si romanesti, nu am inteles exact ce si cum, dar nici nu m-a interesat...am luat urmatoarele :


Ibalgin Baby, un sirop foarte dragutz, roz, cu o seringa foarte dragutza...de 3 ori pe zi cate 2 ml

Pivalone, un spray nazal...de 3 ori pe zi

Sumetrolim, un alt sirop, la 12 ore...inca nu stiu cat de frumos si bun este...

Nu se pot cumpara fara reteta...



No comments:

Post a Comment