Tuesday, October 16, 2012

Market Glory - joc

Dintre toate jocurile / site-urile oline care iti promit bani l-am ales pe Market Glory. Inca nu stiu cat de "bun" este pentru ca am doar mai putin de o sapt...cred...

Oricum greu stragi "banii" tre sa investesti cam tot ce castigi si inca pe atat...paote daca ai referali...o fi mai usor nu-mi dau seama...deci cine vrea sa fie referalul meu 3 luni ( ca dupa il pierzi, daca nu platesti 0.3 euro )...click link...

http://marketglory.com/register/gentiana

Deci te bagi sub cineva, si din ce am observat, momentan, dai munca...si tre sa faci si toate cele 10 lupte, cate aproape 10 minute fiecare lupta si sa astepti...deci iti trebuie vreo 1 ora si ceva zilnic...ca sa accesezi din 10 in 10 minute...si dupa sa cumperi "paine" adica "cartofi prajiti' parca sunt in poza...daca ai cu ce...din din Piata se cumpara cartofii...ca sa vezi in cat timp tre sa papi ( sa-ti creasca energia, care intotdeauna este 1, cel putin la mine ) te uiti la Profil > Inventar.

Iar dupa 1 noaptea se face refresul ca sa zic asa e o noua zi...si atunci daca dai Lupta poti sa te lupti cu alte pers, si daca le cuceresti devin referalii tai pt o zi, si venitul lor vine si la tine, o virgula de-aia mica...e o idee buna, daca nu poti dormi noaptea...

si ai terminat cu treaba...si asa faci in fiecare zi pana strangi 50 lei - 1 euro, si peste 25 euro poti sa-i scoti, parca asa este...

eu am 0.12 lei, nu am avut niciodata peste 2 lei, deci e foarte greu...
iar la o lupta primeste sa zicem 0.11 depinde de energie, si experienta care o acumulezi in timp...
iar pentru munca tot la fel primesti...si cartofi costa cam 0.35 - 0.4 depinde...

Am avut cont pe mai toate site-urile din afara cu click si primesti money...un prieten a unui prieten chiar primise si m-am inscri si eu dar am renuntat...era prea obositor...in fiecare zi cate 3 - 5 click de cate 5 - 10 minute...timp de mai multe luni ca sa primesti...

S-ar putea sa ma plictisesc si de Market Glory e prea greu de obtinut...dar apoi de unde sa curga banii...tre munciti... 

Anno 1777 cica e mai greu...greu de imaginat...

UPDATE 02.11.2012
Pai ce pot sa spun...tot nu am nici un ban, tot nu prea castig nimic...
Se pare ca :
- tre sa ai papa pentru 4 mese ( 15, 21, 03, 09 si ceva )
- dupa orele respective e ideal sa dai lupta,cate 2 - 3  pana ajungi la 10
- munca e ideal sa o faci tot dupa una din orele respective
- munca tre sa o dai in fiecare zi cam la aceasi ora...ca sa faci bonus de 7 zile consecutive
- si cam atat momentan, ca nu am putut sa trec de peste energie 5
- intr-adevar am avut odata, dar nu am mai avut bani si mancare si am pierdut energia, acu incerc sa-mi fac rost de cele 4 "paini" zilnice si dupa vedem

3 comments:

  1. Daca vrei sa faci bani pe net usor si sa te si distrezi in acelasi timp, uite aici
    http://www.marketglory.com/strategygame/speiu18
    te inregistrezi, te joci si faci bani
    sumele nu sunt enorme, nu vreau sa mint, insa decat sa t joci degeaba, mai bine faci si un ban in acelasi timp ;)

    ReplyDelete
  2. incercati http://www.marketglory.com/strategygame/buster8879 e frumos si interesant

    ReplyDelete
  3. http://www.marketglory.com/strategygame/scorza72
    Un joc care functioneaza100%

    ReplyDelete