Thursday, October 11, 2012

Magneti de frigider

Desi initial am gasit un alt site pe google pana la urma m-am hotorat la www.magnetdesign.ro pentru ca aveau cantitate minima 30 bucati.
Am fost multumiti de rezultate. Ca dovada, dupa primele 30 de bucati, am mai cerut alte 30 bucati, alta poza. Iar ca bonus ne-au dat 30 + 5 bucati, si la prima comanda si la a doua.
Am optat pentru optiunea 0.5mm, dimensiune 9x6mm sau ceva de genul. Am considerat ca este cea mai potrivita marime, pret 4 lei.
Pentru ce am avut nevoie? Pentru botez ca marturie. M-am gandit ca un magnet de frigider ar fi cel mai frumos "cadou" ( marturie, cum se obisnuieste ) pentru invitati, si cred ca si lor le-a placut.
O poza cu bebele ( zambind ) pe care sa o pastreze pe frigider. Toata lumea are un frigder ( aproximativ ) si bebele e dragutz.
Comanda se da destul de usor, direct de pe site, se ataseaza poza, si se completeaza ce se doreste scris. La prima poza a fost usor, nici nu au mai corectat ce am scris eu, la a doua a trebuit inserat scrisul de ei, ca nu se vedea bine.

Dupa ce se stabileste exact cum trebuie se primeste factura proforma pe mail si se achita la banca ( OP ) sau prin internet bankig ( eu iubesc internet banking, mi se pare usor ).

No comments:

Post a Comment