Friday, December 9, 2011

Peripetie cu 335

Când mă sui in autobuz mai mai sa mă prindă in ușa.geanta am crezut ca era prinsă.ma uit la ușa din mijloc lumea încă mai urma așa ca nu avea de ce sa închidă ușa din fata așa de repede. Lângă șofer se urcase o fata poate de asta nu fusese atent. Când sa cobor îmi captează atenția un băiat care tot lovea o mașina. Se plangea ca era sa-l calce. Mi-a plăcut de băiat. A fost tare simpatic. A văzut ca din mașina a coborât din dreapta o persoana un pic nervoasa sa-l interne de ce poveste mașina si el fuga sa fie la vreo 3-4 metri. A coborât si șoferul pana la urma. Si ii zice celulalt hai lăsa-l ca e prost. Din păcate a trebuit sa plec ca se făcuse verde si am traversat. Mașina in cauza posibil o ceva gen papuc duba cu ne ceva de genu b 17 wns sau ceva asemanator.

No comments:

Post a Comment