Thursday, December 22, 2011

Noul format al blogger.com

Tre sa fim in pas cu tehnologia...sa fim in pas cu ultimile schimbari / upgrade-uri / update-uri...si etc-uri de astea...

Nu prea imi plac...recunosc...

Poate doar la Saga...Saga este singurul update pe care il astept cu nerabdare, in rest...noul Facebook...sucks...dar m-am cam obisnuit cu el...dupa ce ma chinuisem cu lista mea de prieteni...a venit noul look si mi-a disparut lista...

Acu folosesc noul format al blogger...pare naspa...cat m-am mai chinuit sa inserez codul de la you tube...si mi-e greu sa vad...unde sunt posturile...unde sunt celelalte bloguri...unde sunt restu...hmmm...

Sper pana la urma sa reusesc sa ma obisnuiesc...

Si noul mail m-a omorat...inca nu prea il apreciez...dar daca trebuie...nu-mi permitea sa-l mai pastrez pe cel vechi...asa ca hai cu cel nou...

No comments:

Post a Comment