Tuesday, November 29, 2011

Ecografie tiroidala

Cred ca asa se numeste...nu prea ma pasioneaza termenele astea...
am fost ieri sa-mi fac...mi-a gasit un mai mare chist in lobul stang, fara efecte doppeler sau cum ii zice, si in partea dreapta un chist mic...
se pare ca ar fi in regula...nu sunt noduli...
oricum astept rezultatele la sange, si dupa vedem daca sunt pe moarte sau nu...

Am fost la http://www.pro-life.ro/. Aveam programare la 09.30, dar am ajuns mai devreme si am stat sa astept, au o sala de asteptare, intre cele 4 - 5 cabinete...cu un televizor, ca mai peste tot...am intrat m-a asezzt pe masa si s-a tot uitat...

Cost : 60.00 lei, cica nu este mult in comparatie cu alte locatii, nu stiu, nu am mai avut placerea pana acuma...

Rezultatul mi l-a dat pe loc, mi-a scris o pagina ( foarte dragutza ), si mai multe poze...foarte dragutze, din care nu inteleg nimic...

No comments:

Post a Comment