Thursday, December 22, 2011

A treia intalnire la doctor

A fost mai buna decat a doua intalnire.

A treia intalnire a fost ieri, am avut programare de la 16.45, la 17.00 ma bagat, a fost ok, nu a mai uitat de mine, ca data trecuta...
Oricum se pare ca este un lucru obisnuit sa uite de tine, la inceput, deci nu va speriati...deoarece la plecare, era o fata ca zicea ca are o programare la 17.00, chiar doamna doctor i-a scris pe hartie data si ora...deci...e normal...cam trebuie sa suni inainte sa intrebi de programare daca a mai ramas aceasi...ce rea sunt...
Oricum pe mine nu ma deranjat prea mult, adica nu mi-am cautat alta doctora...

Iar ieri doamna doctor Mirela Ranga mi-a facut ecografie, a zis ca sunt in saptamana 10 - 11, sarcina mica, activitate cardiaca prezenta, i s-a dezvoltat inima, se pare ca totul este in regula, si mi-a dat sami fac alte analize...multe si frumoase...oriunde vreau eu sa le fac...

Si avem
- dublu testul = zis si Bitest, la Iancului este 120 lei...
si o lista lunga de alte teste pe care nu prea le stiu...
-  HCV - se pare ca este hapatita daca este ac anti hcv este 30 lei
- Ag Hbl - daca este Ag Hbe atunci e 40 lei
- Ig G toxoplasmoza - daca este toxoplasma IgG 39 lei
- Rubelea - e posibil sa fie rubella - 40 lei
- CMV - la iancului sunt 3 variante...hm...39 si 50 lei
- HIV - cica ar fi 25 lei
- RBW - se pare ca ar fi sifilis...


Si de acu ne vom vedea din luna in luna, daca nu vor fi probleme...sa speram ca nu...

No comments:

Post a Comment